گرمسار;

همایش پیاده‌روی خانوادگی در گرمسار برگزار می‌شود

فرماندار گرمسار گفت : همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ۲۰ اسفندماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، داریوش طاهری فرماندار گرمسار در جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را در راستای ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم و آرامش و سلامت افراد جامعه بسیار مؤثر دانست.

وی اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی و برگزاری همایش‌های پیاده‌روی آثار ارزشمندی بر جسم و روح افراد برجای می‌گذارد و در بلندمدت، نتایج آن در سلامت و نشاط افراد جامعه قابل‌لمس و مشاهده خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از طریق برنامه زنده تلویزیونی «صبح و نشاط» شبکه سه سیما پخش می‌شود گفت : باید با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق، حضور حداکثری مردم را در این حرکت ورزشی نشان دهیم.

طاهری با تأکید بر همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی در هر چه‌بهتر برگزار کردن این همایش افزود: امیدواریم با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم و به‌موقع شاهد برگزاری مطلوب این همایش باشیم.

وی بیان کرد: این همایش با هدف بالا بردن شور و نشاط اجتماعی در بین مردم و تشویق مردم به تحرک بدنی و ورزش کردن برگزار می‌شود.

مهدی نیکدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای برگزاری همایش پیاده‌روی، روند اجرایی، کارهای صورت‌گرفته، مسیر همایش، جوایز این همایش که شامل جوایز نقدی، دوچرخه و ... است، ارائه کرد.
انتهای پیام / ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.