کرمانشاه؛

کشف 86 هزار عدد مواد محترقه غیراستاندارد در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف 86 هزار انواع مواد محترقه خطرناک خبر داد .

به گزارش گروه استا نهای  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرمانده انتظامي شهرستان از کشف 86 هزار انواع مواد محترقه خطرناک خبر داد و گفت: هدف ما از برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه، ایجاد آرامش برای شهروندان و حفظ سلامت خانواده هاست.
سرهنگ "رضا شیرزادی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: ماموران کلانتری 18 سجادیه پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در حوزه آن یگان اقدام به دپوی مواد محترقه خطرناک در منزل شخصی اش کرده است، بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: ماموران با کار اطلاعاتی دقیق و بررسی میدانی و استفاده از گشت نامحسوس پس از تایید خبر دریافتی، با هماهنگی مراجع قضائی به آدرس متهم مراجعه و در بررسی از زیر زمین منزل وی 86 هزار انواع مواد محترقه غیر استاندارد را کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم قصد داشت به همراه دو همدست خود محموله موردنظر را در سطح شهر کرمانشاه توزیع کند، گفت: سه نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر و به همراه موادمحترقه مکشوفه به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ شیرزادی خاطرنشان کرد: هدف نیروی انتظامی از برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه، ایجاد آرامش برای شهروندان و حفظ سلامت خانواده هاست و تلاش خانواده انتظامی این شهرستان بر این است که همشهریان عزیز پایان سال خوب و بدون حادثه ای را سپری کنند.



انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.