فوتبال ایران از پاک ترین رشته های ورزشی است / برخورد با ناهنجاری ها در فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت : فوتبال ایران از پاک ترین رشته های ورزشی است و با تشکیل ستادی در فدراسیون با هر گونه بی انضباطی برخورد می شود .

فوتبال ایران از پاک ترین رشته های ورزشی است / برخورد با ناهنجاری ها در فوتبالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی تاج روز سه شنبه در مجمع سالانه هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: با تشکیل ستادی در فدراسیون با هر گونه بی انضباطی در فوتبال برخورد می شود که این ستاد متشکل از کمیته های انضباطی، اخلاق و استیناف است .

وی ادامه داد: ستاد مذکور در این زمینه ، با هر گونه ناهنجاری در فوتبال برخورد می کند و چنانچه کسانی در این زمینه ادعایی کردند ، به ادعای مطرح شده آن ها رسیدگی می شود.

تاج بیان کرد: فوتبال ایران از پاک ترین رشته های ورزشی است و فوتبال به عنوان یک پدیده اجتماعی از جذابیت بالایی برخوردار است و در ایران نیز فوتبال طرفداران فراوانی دارد .

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: داوری از مزیت های فوتبال ایران است، از این رو فدراسیون فوتبال مصمم به حمایت از داوران است و در این زمینه نیز طرح حمایت از داوران را اجرا می کند.

به گفته وی،فوتبال ایران با کمترین سرمایه گذاری بیشترین پیشرفت را در آسیا داشته ، به گونه ای که مجموع اعتبارات فدراسیون 400میلیارد ریال است با این وجود ایران در رده سنی نوجوانان، جوانان، فوتبال ساحلی و فوتسال به جام جهانی صعود کرده است.

تاج گفت: مجموع گردش مالی در فوتبال ایران در لیگ برتر یک هزار و 600میلیارد ریال است در حالی که این اعتبار تنها پول خرید چند بازیکن باشگاه های حوزه خلیج فارس است.

وی بیان داشت :دریافت حق پخش مسابقات ، یکی از حقوق اصلی فدراسیون و باشگاه ها است.

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی افزود: با نشستی که به تازگی با رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد، مقرر شد این سازمان حق پخش مسابقات را به فوتبال ایران پرداخت کند.

تاج یاد آور شد: مصوبه ای قانونی وجود دارد که براساس آن میزان درآمدها از حق پخش مسابقات بخشی به باشگاه ها و بخشی به صدا و سیما می رسد.

تاج اظهار کرد: در فوتبال بانوان نیز ایران گام های بلندی برداشته شده ، اما کافی نیست و باید تلاش بیشتری در این حوزه انجام شود.

وی اضافه کرد : سال آینده استان یزد میزبان مسابقات باشگاه های ساحلی جهان است و فدراسیون ایران توسعه فوتبال ساحلی را در دستورکار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: فوتبال در این استان با وجود کمبود امکانات طرفداران زیادی دارد.
 
عبدالرحمان قاسمی افزود: هیات فوتبال در رده های سنی مختلف چهارمحال و بختیاری فعالیت گسترده و خوبی دارد و نیازمند حمایت بیشتر فدراسیون است.

رئیس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این استان یکی از قطب های مهم داروی فوتبال کشور است.

طهمورث حیدری تصریح کرد : انتظار می رود امتیاز یک تیم فوتبال در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور از سوی فدراسیون به این استان اختصاص یابد.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۳۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
شوحی نکن