اهواز؛

معرفی آخرین فناوری‌های هوشمندسازی و آموزش الکترونیک

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معرفی آخرین فناوری‌های هوشمندسازی و آموزش الکترونیک، معرفی از اهداف برگزاری نمایشگاه دراهوازاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمد تقی‌زاده ،مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه این نمایشگاه به همت آموزش و پرورش استان و مؤسسه بهین دانش فردا برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه با توجه به رشد روزافزون فناوری‌های آموزشی و صنایع وابسته به آموزش و پرورش و نیازهای جدید جامعه در راستای آشنایی هرچه بیشتر مردم با زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه، گفت: ارائه توانمندی‌های صنایع و شرکت‌های خوزستان، معرفی آخرین فناوری‌های هوشمندسازی و آموزش الکترونیک، معرفی شرکت‌های تولیدکننده، نرم‌افزارها و برنامه‌های آموزشی، آشنایی و تعامل مدیران و صاحبان مشاغل آموزشی و معرفی پتانسیل‌های خوزستان در زمینه آموزش از اهداف برگزاری این نمایشگاه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: مؤسسات و مراکز آموزش عالی، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان، نهادهای مرتبط دارای مسئولیت اجتماعی، تأمین‌کنندگان کتاب‌های علمی و دانشگاهی، تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات ورزشی، البسه و تغذیه مدارس، تجهیزات هوشمندسازی مدارس و نرم‌افزارهای مدیریتی و آموزشی می‌توانند در این نمایشگاه زمینه مشارکت داشته باشند.

تقی‌زاده ادامه داد: همچنین تولیدکنندگان و تأمین کنندگان محصولات فرهنگی، اردویی و انتشاراتی، وسایل بازی، تجهیزات حفاظتی و امنیتی، سیستم‌های اداری، سیستم‌های تهویه و مطبوع، سیستم‌های صوتی و تصویری، سرویس مدارس، مبلمان شهری و اداری، مجریان طرح‌های آموزشی ضمن خدمت و ICDL فرهنگیان، شرکت‌های بیمه‌ای، کانون پرورش فکری پیمانکاران و سازندگان ابنیه مدارس، مراکز مشاوره روان‌شناسی و مراکز درمانی در زمینه‌های دیگر مشارکت خواهند کرد.

وی با اشاره به مخاطبان این نمایشگاه، گفت: مدیران مدارس و آموزشگاه‌های آزاد علمی و کنکوری، شرکت‌های آموزشی، فرهنگی و هنری، خیرین مدرسه‌ساز، شهرداران، دهیاران، فرمانداران و پیمانکاران مرتبط با نوسازی مدارس از مخاطبان نمایشگاه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای آشنایی مراجعه‌کنندگان با تکنولوژی‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی با حضورکارشناسان از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه خواهند بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.