شیراز؛

برخورد با برهم زنندگان امنیت در چهارشنبه سوری/حداقل مجازات بازداشت تا پایان تعطیلات نوروز

حداقل مجازات برای افراد ایجادکننده هرج و مرج در چهارشنبه سوری، بازداشت تا پایان تعطیلات نوروز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به پیش رو بودن چهارشنبه آخر سال ، گفت: پلیس با شادی مردم و جوانان مخالف نیست و با كمك مردم نسبت به برقراری نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال كه چهارشنبه بی خطر همراه با پلیس است اقدام خواهیم كرد.

سرهنگ ناصر كشاورز افزود: با توجه به نزدیك شدن به پایان سال مردم طبق سنت قدیمی آماده اجرای سنت چهارشنبه آخر سال گه گاهی با خطراتی همراه است هستند كه نیروی انتظامی برای جلوگیری از این گونه هرج و مرج ها همه تلاش خود را به صورت شبانه روزی به كار گرفته است.

معاون هماهنگ كننده انتظامی فارس در خصوص تمهیدات پلیس برای چهارشنبه آخر سال، گفت: پلیس به همراه سایر دستگاه های اجرایی و خانواده ها، تمام تلاش خود را به كار گرفته تا با افرادی كه چند سالی است این سنت را پر خطر می کنند برخورد کند.

وی افزود: با توجه به مسئولیت و وظایف نیروی انتظامی، پلیس با هنجار شكنان و كسانی كه با ترقه و نارنك دست ساز، آرامش مردم را سلب كنند به شدت برخورد می كند كه یكی از حداقل برخوردها بازداشت ماندن فرد تا پایان تعطیلات نوروز است.

سرهنگ كشاورز با بیان اینكه پلیس مخالف شادی مردم نیست، از والدین خواست مراقب حركات فرزندانشان باشند و جوانان از حركاتی مانند روشن كردن آتش های حجیم در معابر ، پرتاب ترقه به سوی مردم یا خودرو، برپایی آتش در كنار ستون های برق و ایستگاه های تقویت فشار گاز به شدت جلوگیری كنند.

معاون هماهنگ كننده انتظامی استان با اشاره به كشف یك میلیون و 335 هزار و 410 عدد مواد محترقه كم خطر و غیر استاندارد در استان، افزود: در یك ماه گذشته نیز تعداد 12 هزار و 678 عدد ترقه پرخطر، 41 كیلو گرم مواد محترقه برای ساخت بمب های پرخطر كشف و تعداد 32 نفر در این رابطه دستگیر شده اند .

كشاورز از راه انداری سامانه پیامكی 110 خبر داد و بیان كرد: شهروندان می توانند مطالب و گزارشات خود را در خصوص كسانی كه مواد محترقه بین جوانان توزیع می كنند به این سامانه ارسال كنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار