شهرکرد؛

پرداخت هزینه تحصیلی به دانشجویان و دانش آموزان کوهرنگی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کوهرنگ از پرداخت بیش از یک میلیارد ریال هزینه تحصیلی به دانشجویان و دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ تقی غیبی گفت: ارتقا و توانمندسازی خانواده‌های مددجویان در بُعد فرهنگی، آموزشی و تحصیلی از رویکردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در این راستا ۴۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال طی ۱۱ ماه اول امسال برای شهریه و هزینه‌های تحصیلی دانشجویان تحت حمایت در شهرستان کوهرنگ پرداخت شد.
 
وی افزود: ۲۰۴ نفر از این دانشجویان در دانشگاه‌های دولتی، ۴۴ نفر دانشگاه آزاد، ۳۷ نفر در پیام نور و شش نفر در حوزه‌های علمیه و در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

غیبی اضافه کرد: این نهاد برای دانش آموزان نیز هزینه‌های تحصیلی در قالب لوازم التحریر، پوشاک، ایاب و ذهاب و مجتمع‌های فرهنگی تربیتی پرداخت می‌کند که طی ۱۱ ماه امسال ۶۲۹ میلیون ۹۰۰ هزار ریال برای ۳۸۱ دانش آموز تحت حمایت در این شهرستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۷۶ پایگاه در سطح شهرستان کوهرنگ آماده دریافت هدایا و کمک‌های مردم نوع دوست و خیران برای نیازمندان شهرستان کوهرنگ در جشن نیکوکاری می باشد.

غیبی گفت: خیران و نیکوکاران در جشن نیکوکاری سال گذشته ۷۰۰ میلیون ریال به کمیته امداد کمک کردند که پیش بینی می‌شود در جشن امسال ۷۵۰ میلیون ریال برای نیازمندان تحت پوشش این نهاد جمع آوری شود.

وی خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران با بهره گیری از شیوه‌های نوین الکترونیکی و با شماره گیری کد #۰۳۸۷*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه می‌توانند یاری رسان کمیته امداد در فقرزدایی و کمک به نیازمندان باشند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار