قم؛

قهرمانی تیم مخابرات در لیگ تیراندازی بانوان قم

رقابت‌های لیگ تیراندازی زنان باشگاه‌های استان قم با قهرمانی تیم تیراندازی مخابرات قم به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های استان قم در بخش زنان روز دوشنبه به پایان رسید و تیم تیراندازی مخابرات با کسب بیشترین امتیاز در جایگاه قهرمانی این رقابت‌ها قرار گرفت.
 
با پایان گرفتن رقابت‌های لیگ استان قم در بخش بانوان تیم مخابرات توانست بیشتری امتیاز را به خود اختصاص دهد و تیم بسیج مهندسین نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد و در جایگاه دوم ایستاد.
 
در هفته پایانی لیگ تیراندازی بانوان استان قم، در رده بندی نهایی رشته تفنگ بادی، مخابرات در مکان اول، بسیج مهندسین در مکان دوم و نظام مهندسی ساختمان در مکان سوم ایستادند.
 
در پایان مسابقات و در رده بندی نهایی رشته تپانچه بادی نیز، مخابرات در مکان اول، بسیج مهندسین در مکان دوم و نظام مهندسی ساختمان در مکان سوم قرار گرفتند تا همین ترتیب در رده بندی نهایی نیز شکل بگیرد.
 
همچنین نفرات برتر این دوره از مسابقات لیگ تیراندازی استان در بخش بانوان معرفی شدند که در رده بندی انفرادی رشته تفنگ بادی، صبح خیز از تیم مخابرات مقام اول، کولیوند از تیم بسیج مهندسین مقام دوم و  روحیان از تیم نظام مهندسی ساختمان مقام سوم را کسب کردند.
 
در رده بندی انفرادی تپانچه بادی نیز،حیدری از تیم مخابرات مقام اول،سبحانی راد از تیم بسیج مهندسین مقام دوم و گلکار از تیم مخابرات مقام سوم مسابقات را به دست آوردند.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار