اظهارات متناقض ویسی درباره جباروف

سرمربی سپاهان بعد از دربی اصفهان به تعریف و تمجید از جباروف پرداخت که در نوع خود جالب توجه بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛شهرآورد دیار نصف جهان سرانجام با برد 1 بر 2 تیم فوتبال سپاهان به پایان رسید ، نتیجه ای که برای هواداران طلایی پوش خیلی خوش یمن و مسرت بخش بود. زرد پوشان ضمن اینکه باخت مسابقه رفت را تلافی کردند تا حدود زیادی بر روی ناکامی های چند هفته گذشته خود سرپوش گذاشتند.

به هر حال شهر آورد دیار نصف جهان با اتفاقات و حواشی همراه بود که برای هواداران خالی از لطف نیست.

اظهارات متفاوت ویسی درباره جباروف
هر چند نتیجه دربی نصف جهان در صدر جدول تاثیر گذار نبود اما شهر آورد اصفهانی ها همیشه جذاب و چشمگیر دنبال شده است.
عبداله ویسی  با خرید سرور جباروف از سوی کادر مدیریت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به یکباره عطای ادامه فعالیتش را در جمع زردها به لقایش بخشید و بطور شفاهی استعفا داد اما میانجیگری سبحانی سبب شد تا عبداله ویسی دوباره به سپاهان بازگردد.

جبارووف کاپیتان تیم ملی ازبکستان که بازیکن برگشت خورده استقلالی ها محسوب می شد در شهر آورد نصف جهان عملکرد فوق العاده ای داشت و گل اول طلایی پوشان را با ضربه سر به ثمر رساند. سرور جباروف در کمربند خط میانی سپاهانی ها در کنار رسول نوید کیا نظم و طراوت خاصی به حملات تیم سپاهان بخشیده است .بر همین اساس ویسی با بیان این موضوع که جباروف مثمر ثمر و مفید بازی می کند و شخصیت خوبی هم دارد و همه اظهارات گذشته اش را نسبت به هافبک ازبکستانی تیمش را فراموش کرد. ابراز پشیمانی  از حرفهای گذشته شجاعتی می خواهد که هر مربی نمی تواند آن را بر زبان جاری سازد اما ویسی این کار را انجام داد. 
 
تداوم ناکامی های ذوب آهن در لیگ برتر 
 
تیم ذوب آهن پنج هفته است در لیگ برتر نتیجه نمی گیرد و مسابقاتش را نمی برد ، به راستی چه بر سر ذوب آهن آمده است ؟ سفید و سبز پوشان در لیگ قهرمانان آسیا هم یک تساوی برابر العین امارات کسب کردند و به تیم الاهلی 10 نفره هم باختند . شاگردان حسینی از هفته نوزدهم تا دربی نصف جهان 9 گل دریافت کردند و تنها 3 گل به ثمر رسانده اند . ذوبی ها با این آمار بطور میانگین در 5 هفته در هر مسابقه 1.8 گل وارد دروازه شان شده است که برای خط دفاع و دروازه آنها مقبول نیست . اینکه چرا مرتضی تبریزی گلزن (9 گل زده در لیگ برتر ) یک خط عقب تر به بازی گرفته می شود و یا اینکه مسئول ریکاوری تیم ذوب آهن چه کسی است که خستگی را از تن بازیکنان نمی تواند رفع و رجوع کند ؟ مگر تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نبودند و چرا پیروز شدند ؟

اینها سوالات اساسی است که کادرفنی سفید وسبز پوشان باید پاسخگو باشند.

به هر حال ویسی سرمربی سپاهان با برد در دربی اصفهان ماندگار شد و باید دید زردپوشان اصفهانی در ادامه بازی های لیگ برتر می توانند روند رو به رشدی داشته باشند یا نه؟

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار