گرگان؛

نیروی دریایی در ساخت تجهیزات موردنیاز خودکفاست

امیر دریادار سیاری گفت: هر چیزی در نیروی دریایی نیاز است را می‌توانیم در داخل کشور بسازیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امیر دریادار سیاری صبح امروز در دیدار با اساتید و دانشگاهیان استان گلستان گفت: نیروی دریایی یک نیروی تجهیزات محور است و ما اعتقاد داریم اگر ما به ظرفیت درونی خودمان توجه کنیم به طور قطع دیگر نیاز نداریم دست خود را به بیگانگان دراز کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در نیروی دریایی پیشرفته ترین سطح تجهیزات و فناوری را در نیروی دریایی داریم که امروز طرح های متعددی در نیروی دریایی وجود دارد که دانشگاهیان و دانشجویان در حال انجام آن هستند.
 
وی درباره برقراری امنیت کامل در دریای خزر هم گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در 20 درصد منطقه خزر امنیت کامل برقرار کرده است.

 حبیب‌الله سیاری ادامه داد: باید امنیت کامل برقرار باشد تا همه کشورهای همسایه بتوانند مطابق اختیاراتی که در خزر دارند از منابع دریایی استفاده کنند.                               

 
وی اضافه کرد: حتما از دانشگاه‌های نیروی دریایی در نقاط مختلف استان بازدید کنید و ما آمادگی داریم تا در خدمت دانشگاهیان و اساتید استان گلستان باشیم.

دریادار سیاری با اشاره به عقد تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: باید این تفاهمنامه به عرصه اجرا برسد و همه تلاش کنیم در کنار هم کشور را به سمت پیشرفت سوق دهیم.

اين تفاهم نامه برای تعامل بین نیروی دریایی با بخش تحقیقات علمی دانشگاهی در باره تجهیزات دریایی در بخش‌های زیست محیطی و بهداشت و زندگی بر روی ناوها با نيروی دريايی امضا شد.
 



 
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.