بندرعباس؛

سواحل جاسک دروازه طلایی ایران

جاسک ، زیباترین ساحل هرمزگان در کناردریای مکران ( عمان ) را به خود اختصاص داده و از موقعیت طبیعی فوق العاده ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،این شهرستان با در اختیار داشتن حدود ۳۰۰ کیلومتر از این ساحل بکر بهترین مکان برای ورزش‌های آبی ، ساحلی ، تفریحات سالم دریایی ، برگزاری برنامه‌های سرگرم‌ کننده کنار سواحل بهترین فرصت را برای تفریح خانواده ها در اختیار آن ها می گذارد.

خانواده ها می توانند روزی خوش را در مجاورت این سواحل صخره ای بکر و دیدنی و امواج  دریای عمان گذرانده و گوشه ای از تصویر عظمت خلقت خدا را نظاره کنند.

سواحل جاسک دروازه طلایی ایران

این ساحل دارای عمق بسیار مناسب و ایمن بوده و طرفداران شنا در دریا به ‌راحتی می‌توانند در ساحل آن شنا کنند .

وجود مناطق صخره ای و شنی که تپه ماهورها و احجام بسیار زیبای طبیعی ایجاد کرده اند ، نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کنند .

این تپه ماهورهای امتداد یافته به سمت چابهار از چشم انداز طبیعی زیبایی برخوردار است.

سواحل جاسک دروازه طلایی ایران

مسافران و گردشگران در اوقات فراغت نوروزی با سفر به این شهرستان ضمن استفاده از ظرفیت های موجود و آشنایی با آداب و رسوم ساحل نشینان جاسک  قطعا از این سواحل زیبا، بسیار بکر، تماشایی و آرامش بخش غافل نخواهند ماند.

سواحل جاسک دروازه طلایی ایران
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان با اشاره سهم  60 درصدص استان از سواحل مکران گفت : بیش از 4 میلیارد ریال اعتبار با هدف معرفی و ارتقاء گردشگری و جاذبه های منطقه مکران برای اجرای طرح مطالعاتی اختصاص یافته است.

محسن ضیایی افزود: برنامه ریزی جامعی برای توسعه گردشگری دریایی در سواحل مکران انجام شده است.

وی می گوید : سه طرح گردشگری با مساحت 9 هکتارکه 30 درصد عملیات اجرایی آن بر اساس طرح و نقشه به صورت نیمه تمام است آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

سواحل جاسک دروازه طلایی ایران
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.