خبرهای جدید از اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی

مخاطبان این جشنواره گروه سنی 13 سال به بالا هستند و بیشتر تاکید جشنواره بر نوجوانان و جوانان است .

خبرهای جدید از اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازیحجت الاسلام محمد کریمی دبیر اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص آخرین اخبار این جشنواره گفت:‌ این جشنواره به دو بخش عمومی و تخصصی تقسیم می شود که بخش عمومی شامل ایجاد وب سایت و وبلاگ، شبکه های اجتماعی( کانال نماز)، آلبوم های تصویری نماز با اولویت طرح های گرافیکی، استیکرهای نماز و پاورپونت سازی است. در بخش تخصصی نیز اینفوگرافیگ نماز، نرم افزارهای تلفن همراه (موبایلی) و کلیپ های کوتاه نماز( پویانمایی، موشن گرافیک، رئال) مورد توجه است.

وی ادامه داد:مخاطبان این جشنواره گروه سنی 13 سال به بالا هستند و بیشتر تاکید جشنواره بر نوجوانان و جوانان است و موضوع های جشنواره به دو بخش موضوع های پیشنهادی و موضوع ویژه تقسیم می شود.: موضوع های پیشنهادی شامل نماز در قرآن و روایات، نماز و شهدا، نماز و خانواده، نماز و تربیت دینی، نماز و مدرسه، نماز و وحدت اسلامی، نماز و گفتمان انقلاب اسلامی، نماز و سبک زندگی ایرانی اسلامی و همچنین نماز و شیوه های کارآمد در تبلیغ و دعوت به نماز است.

دبیر جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی  عنوان کرد :تاکنون حدود  1230نفر در جشنواره شرکت کردند و بخش وبلاگ، شبکه های اجتماعی( کانال نماز)، آلبوم های تصویری نمازو پاورپونت سازی در اولویت اول شرکت کنندگان بود ه است  است. همچنین اینفوگرافیگ نماز، نرم افزارهای تلفن همراه (موبایلی) و کلیپ های کوتاه نماز( پویانمایی، موشن گرافیک، رئال) در مرحله بعد حضور دارند.

حجت الاسلام محمد کریمی خاطر نشان کرد : همزمان با دریافت آثار رابررسی  میکنیم تا اگر مشکلی در بحث ثبت نام دارند به شرکت کنندگان اطلاع بدهیم .در پایان  آثار دسته بندی شده  را در اختیار داوران قرار می دهیم  آنها  از 16فروردین تا 15 اردیبهشت داوری را درسه مرحله فنی ،محتوایی و نهایی انجام دهند .



گفتنی است :مراسم اختتامیه این همایش اردیبهشت سال 96 در شهرکرد برگزار خواهد شد و 110 جایزه به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت.علاقه مندان می توانند از طریق سایت مسابقه به نشانی WWW.CHB-NAMAZ.IR ثبت نام کنند و عناصر تشکیل دهنده سایت و وبلاگ در قالب خبر، مقاله، خاطره و داستان، معرفی کتاب، اولیاء و ابرار، کلیپ های کوتاه ، عکس، آیات و روایات، آموزش نماز، پرسش و پاسخ و ارائه کنند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار