کرمان؛

قهرمانی کرمان در مسابقات اسلالوم کشور

در مجموع هفت مرحله ای که مسابقات اسلالوم برگزار شد، تیم کرمان قهرمانی سال ۹۵ را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا نیکزاد، دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان گفت: بر این اساس، در مسابقات قهرمانی کشور درگ ( شتاب)که در استان البرز برگزار شد، آقای محسن فرهمند در کلاس آزاد این رشته از استان کرمان قهرمانی سال 95 را کسب کرد.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی کشور دو دیفرانسیل (آفرود) نیز که در استان مازندران، شهرستان بابلسر برگزار شد، خانم مهناز موسوی در کلاس بانوان اول شد و قهرمانی سال95 را به خود اختصاص داد.

نیکزاد خاطرنشان کرد: همچنین کسب مقام قهرمانی توسط خانم سیما يزدانپناه در کلاس2000 در مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور، مقام نایب قهرمانی توسط خانم ثریا یزدانپناه، مقام سوم توسط خانم محبوبه واحدیان در کلاس1500، مقام اول در کلاس آزاد توسط حمید جعفري، نایب قهرمانی در کلاس 1500 توسط آقایان محمدرضا صفاری و وحید شهریاری و مقام سوم در کلاس 2000 توسط آقای علی يزدانپناه از آن کرمانی ها شد.

در مجموع هفت مرحله ای که مسابقات اسلالوم برگزار شد، تیم کرمان قهرمانی سال ۹۵ را به خود اختصاص داد.

یادآور می شود: فدراسیون در هر رشته از موتورسواری و اتومبیلرانی در سال چند مسابقه برگزار می کند و در پایان سال جمع امتیازات هر نفر را جمع می کنند، بدین ترتیب قهرمانی سال انفرادی و تیمی را حکم و مدال می دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار