فوساتی:کی روش در بازی رفت جو منفی ایجاد کرد/جنجال در دیدار رفت انگیزه قطری ها را بالا برده است

سرمربی اروگوئه‌ای تیم ملی فوتبال قطر گفت:من در بازی رفت مقابل ایران نبودم، اما کی روش با جو سازی باعث محرومیت ۴ بازیکن قطر شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در نشست با اصحاب رسانه در آستانه دیدار با ایران و ازبکستان از دور برگشت رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه گفت: ایران در بازی رفت مقابل قطر بازی را با نشست خبری قبل از دیدار و با جو سازی کی روش شروع کرد و من معتقدم جو منفی بوجود آمده در بازی رفت حاصل تفکراتی است که کی روش به بازیکنان قطر منتقل کرد.

وی در ادامه این نشست گفت:اتفاقات بازی رفت باعث می‌شود بازیکنان ما انگیزه بالایی برای دیدار برگشت داشته باشند و این به تیم ما کمک می‌کند و بازی دوستانه ما با جمهوری آذربایجان به دلیل تشابه در بازی فیزیکی 2 تیم ازبکستان و ایران به این تیم ما را در آماده سازی برای این دیدار‌ها کمک می‌کند،البته جمهوری آذربایجان و ایران از لحاظ تاکتیکی با هم متفاوت هستند.

خورخه فوساتی افزود:ما احمد یاسر و مشعل عبدالله را برای دیدار با ازبکستان آماده می‌کنیم و به احتمال فراوان از اکرم عفیف استفاده خواهیم کرد.

سرمربی اروگوئه‌ای قطر در مورد دیدار‌های نمایندگان قطر و ایران در لیگ قهرمانان آسیا و کمک به دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر گفت: مقایسه تیم‌ های باشگاهی ۲ کشور با تیم‌های ملی کار درستی نیست و نمی‌توان این موضوع را برای موفقیت لحاظ کرد.

لازم به ذکر است دیدار ایران و قطر سوم فروردین ماه در دوحه برگزار‌ می شود و این بازی اولین بازی از دور برگشت می‌باشد، دیدار رفت ۲ تیم در ورزشگاه آزادی با حساب ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید و البته محرومیت هایی هم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم ها به دلیل درگیری در پایان بازی لحاظ شد.


فوساتی:کی روش در بازی رفت جو منفی ایجاد کرد/جنجال در دیدار رفت انگیزه قطری ها را بالا برده است

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار