آخرین گزارش‌ها از تحولات میدانی یمن؛

آتش‌باران مقاومت علیه مواضع آل‌سعود در "نجران" و "عسیر"/ بزرگترین دستاورد یمنی‌ها با اسم‌رمز "نبرد شدید" در راه است + تصاویر

توان بالای رزمندگان مقاومت یمن در عرصه توپخانه‌ای و موشکی، بیانگر دست برتر ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین اخبار از عرصه میدانی یمن، بیانگر پیروزی‌های ملموس ارتش و رزمندگان مقاومت این کشور در مقابله با نظامیان عربستان است.

با تمرکز بر روی توان توپخانه‌ای و موشکی یمنی‌ها که طی روزهای گذشته چندین پایگاه‌ ارتش سعودی را هدف قرار داده است، می‌توان به دست برتر رزمندگان مقاومت یمن در رویارویی‌های میدانی با رژیم آل‌سعود پی برد.

*مواضع مزدوران آل‌سعود در "نجران" و "عسیر" زیر آتش توپخانه مقاومت یمن

آتش‌باران مقاومت علیه مواضع آل‌سعود در

توپخانه ارتش وکمیته‌های مردمی یمن طی حملاتی، مواضع و مقر تجمع نیروهای ارتش سعودی را در مناطق "نجران" و "عسیر" هدف قرار داد.
 
خبرگزاری المسیره یمن با اشاره به این حملات توپخانه‌ای نوشت: نیروهای یمنی با استفاده از گلوله‌های توپخانه خود، استحکامات دفاعی ارتش عربستان در موقعیت نظامی "الضبعه" نجران را هدف قرار دادند.

اما حملات توپخانه‌ای کمیته‌های مردمی یمن به منطقه عسیر عربستان حاکی از آن است که موقعیت "الحاجز" و مرکز فرماندهی "علیب" در این منطقه، مورد اصابت مستقیم تعدادی از گلوله‌های مقاومت یمن قرار گرفتند.

لازم به‌ذکر است که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی روز گذشته نیز مجموعه‌های نظامی "الربوعه" و "المنتزه" در عسیر را مورد اصابت گلوله‌های توپخانه‌ای خود قرار داده بودند.
 
*حضور کاروان بزرگ کمک‌های مردمی شرق یمن در الحدیده/ با پیام "نبرد شدید" یمنی‌ها، بزرگترین دستاورد مقاومت در راه است

آتش‌باران مقاومت علیه مواضع آل‌سعود در

مردم مناطق شرقی یمن با حضور گسترده و بزرگ در استان الحدیده، کاروان بزرگ غذایی و مالی خود را به ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور اعطا کردند.

این اقدام که به‌نقل از خبرگزاری المسیره؛ در راستای افتخار و غرور به قهرمانان جوانمرد ارتش و کمیته‌های مردمی و نیز محکوم کردن جنایت‌های دشمن سعودی صورت گرفت، اولین کاروان نبوده و آخرین مرحله کمک هم نخواهد بود.

آتش‌باران مقاومت علیه مواضع آل‌سعود در

این کاروان حاوی مواد مختلف غذایی به‌همراه مبالغی مالی است که در جهت حمایت از نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، در اختیار مسئولین رابط قرار می‌گیرد.

آتش‌باران مقاومت علیه مواضع آل‌سعود در

شرکت کنندگان در این کاروان بسیج مردمی، طی حضور خود تاکید کردند که با تمام توان و ایستادگی رویاروی دشمن سعودی می‌ایستند و از ارتش و کمیته‌های مردمی با انواع کمک‌های جانی، مالی، نیروی انسانی، تسلیحاتی و هر آن‌چه که لازم باشد؛ حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

تعدادی از افراد قبیله‌های الهارونیه در بخش المنیره استان الحدیده نیز با ارائه تجهیزات نظامی و در اختیار گذاشتن مردان ایثارگر خود برای مرحله جدید جنگ با مزدوران سعودی با عنوان "نبرد شدید" حضور یافتند، به‌گونه‌ای که این اقدام اولین و بزرگترین دستاورد نظامی برای یمن محسوب می‌شود.

*انهدام نفربرهای زرهی عربستان در "کوه حبشی" تعز

آتش‌باران مقاومت علیه مواضع آل‌سعود در

در بمباران ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه مقر تجمع نظامیان سعودی- آمریکایی در "تبه الامام" استان تعز، شماری از مزدوران عربستانی کشته و زخمی شدند.

در این حمله نفربرهای ارتش آل‌سعود نیز هدف قرار گرفت که درپی آن تعدادی از نظامیان دشمن به‌هلاکت رسیده و چندین تن دیگر هم زخمی شدند.

اما نیروهای یمنی در اقدامی یک نفربر زرهی متعلق به مزدوران سعودی را در منطقه "الکدحه" از توابع بخش المعافر در استان تعز به غنیمت گرفتند.

هم‌چنین به‌دنبال آتش سنگین ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه "کوه حبشی"، یک نفربر زرهی مجهز به مسلسل 14/5 میلی‌متری و 20 میلی‌متری سعودی‌ها منهدم شد.

*عملیات تک‌تیراندازان مقاومت یمن، هلاکت سعودی‌ها و آتش‌گرفتن تجهیزات عربستان را درپی داشت

آتش‌باران مقاومت علیه مواضع آل‌سعود در

در عملیات تک‌تیراندازان نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جیزان، دو سرباز سعودی به‌هلاکت رسیده و تعدادی از تجهیزات نظامی ارتش عربستان نیز طعمه حریق شد.

این دو سرباز هلاکت یافته در موقعیت نظامی "الدخان" قرار داشتند و یک دستگاه مجهز به مسلسل نوع 50 میلی‌متری نیز در این مقر نظامی آتش گرفت.

شایان ذکر است که سپرهای دفاعی ارتش سعودی در منطقه "ام السراب" نیز هدف حملات مستقیم نیروهای مقاومت یمن قرار گرفت.
 
اکنون با توجه به وضعیت نبرد میدانی نیروهای مقاومت یمن با مزدوران سعودی، کاملا روشن است که صحنه جنگ از روند سنتی خود خارج شده و به‌نفع ارتش و کمیته‌ی مردمی یمن در جریان است.

چرا که طی روزهای اخیر علاوه بر انهدام مواضع بی‌شمار ارتش عربستان از سوی توپخانه نیروهای یمن، تعداد قابل توجهی از انواع تجهیزات نظامی نظامیان سعودی به‌غنیمت مقاومت یمن درآمده است.

گزارش از: وحید امیدی موحد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار