اهواز؛

اجرای طرح پایش بازار به منظور تنظیم بازار عید

طرح پایش بازار عید از ابتدای اسفند ماه جاری در خوزستان آغاز شده و تا پایان فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح پایش بازار به منظور تنظیم بازار عیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ ابوالقاسم کوره چینی، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اعلام این خبر بیان کرد: این سازمان به منظور تنظیم بازار عید در قالب طرح پایش، بازرسی از بازار را از ابتدای اسفندماه آغاز کرده است.
 
وی گفت: تنظیم بازار اقلام پروتئینی و کشاورزی از سال 1392 به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده اما سازمان صنعت، معدن و تجارت در بحث تنظیم بازار این اقلام به این سازمان کمک می کند.
 
کوره چینی اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار عید در خوزستان از 17 اسفند جاری نمایشگاه بهاره در محل نمایشگاه دائمی اهواز گشایش می یابد و تا 24 اسفند دایر است.
 
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود: در این نمایشگاه تنوع کالا وجود دارد و تلاش شده که تمامی اقلام مورد نیاز مردم عرضه شود و اقلامی که در این نمایشگاه عرضه می شوند بین 10 تا 20 درصد تخفیف خواهند داشت.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مرغ از اقلام پرمصرف مردم است که هم اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار 83 هزار و 500 ریال است و به مغازه داران عرضه کننده مرغ ابلاغ شده تا مبلغ 4 هزار ریال امکان افزایش قیمت را دارند تا در ایام عید به مردم فشار وارد نشود.
 
وی بیان داشت: در خصوص تنظیم قیمت گوشت قرمز در بازار نیز گوشت منجمد (گوشت وارداتی برزیلی ) با قیمت هر کیلو گرم 235 هزار ریال در حال عرضه است.
 
ابوالقاسم کوره چینی تصریح کرد: نظارت بر اقلام مصرفی عید نوروز در بازار از جمله آجیل و خشکبار و پوشاک در حال انجام است و مشکلی در قیمت این اقلام مصرفی در بازار وجود ندارد.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.