داستان 80 دست البسه گم شده در استقلال چیست؟

این طور که شنیده می شود تعداد 80 دست البسه توسط یکی از مدیران از باشگاه استقلال خارج شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مشکلات مالی که در حال حاضر گریبانگیر تیم استقلال است بهتر است به ناپدید شدن البسه های این تیم نیز بپردازیم.

البسه هایی که از باشگاه استقلال آن هم توسط یکی از مدیران خارج شده و شنیده می شود این 80 دست البسه هنوز به باشگاه بازنگشته است.مدیری که هم اکنون در این باشگاه نیز فعالیت دارد.

از طرفی نیز به نظر می رسد دیگر اعضای مدیریتی باشگاه استقلال از این اتفاق متعجب و ناراحت هستند و به عضوی که این 80 دست گرمکن متعلق به بازیکنان را به صورت شخصی از باشگاه خارج کرده، گلایه خود را ابراز کرده اند.

همچنین اینطور که شنیده می شود این مساله برای فصل گذشته بوده و موضوع جدیدی نیست اما تا به امروز این 80 دست البسه که از باشگاه خارج شده توسط مدیر این باشگاه پس داده نشده است.

 البته برخی از نزدیکان باشگاه استقلال نیز مدعی هستند خروج البسه ها بر اساس حساب و کتاب است اما اینکه این گرمکن های ورزشی بعد از یک سال هنوز به باشگاه بازنگشته جای تعجب دارد .

با این وجود باید منتظر ماند و دید در نهایت این البسه ها به باشگاه باز می گردد یا خیر اما این طور که پیداست این لباس ها قابل بازگشت نخواهد بود چرا که حدود یک سال از این داستان می گذرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.