یزد؛

تشکیل کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک درون شهری

به منظور ارتقای سطح ایمنی و امنیت گردشگران کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک درون شهری استان یزد تشکیل شد.

 فاطمه دانش یزدی مدیر کل میراث فرهنگی استان درگفتگو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه نیروی انتظامی استان گفت: امیدواریم امسال نیز مانند سال های گذشته نیروی انتظامی از تمام  ظرفیتها و امکانات خود در جهت امنیت شهروندان و مهمانان  در ایام نوروز استفاده  کند تا مسافران نوروزی  بتوانند با آسودگی خیال از تعطیلات عید  بهره مند شوند.

 دانش یزدی با اشاره به  طرح همیار گردشگر گفت: این طرح از 25 اسفند سال جاری تا 14 فروردین 96 با محوریت میراث فرهنگی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، هلال احمر و نیروی انتظامی  به مرحله اجرا در می آید.

وی گفت :یکی دیگر از محورهای مطروحه در این  جلسه به استقرار پلیس راهور در مسیرهای اصلی استان و همکاری در مبادی ورودی شهرها جهت راهنمایی گردشگران اختصاص یافت.


در این جلسه مقرر گردید با همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی مراکز اطلاع رسانی در محل های پرتردد و مراکز تاریخی و گردشگری استقرار یابد.  

با حضور سردار  کاکاوند، ریاست فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد و دانش یزدی مدیر کل میراث فرهنگی استان، کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک درون شهری استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار