کرمانشاه؛

کشف یک میلیون و 150 هزار عدد مواد محترقه در شهرستان ثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیون و 150 هزار عدد مواد محترقه در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

کشف یک میلیون و 150 هزار عدد مواد محترقه در شهرستان ثلاث باباجانی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سردار منوچهر امان اللهی گفت: مأموران پاسگاه انتظامی خانه شور شهرستان ثلاث باباجانی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک محموله بزرگ موادمحترقه را شناسایی کنند.

وی افزود: عوامل انتظامی با گسترش دامنه تحقیقات، محور تردد خودروی حامل مواد آتش زا را شناسایی و مجوز قضائی جهت توقیف آن را کسب کردند، لذا پس از چند ساعت کنترل نامحسوس، با مشاهده خودروی سایپا با استفاده از علائم بازدارنده و هشدار دهنده نسبت به توقف آن اقدام شد.

مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو یک میلیون و 150 هزار عدد مواد محترقه کشف شد که طبق اظهارات متهم، از مرزهای غربی کشور جهت توزیع در استان کرمانشاه بارگیری شده بود.

امان اللهی با اشاره به اینکه متهم پیش از این سابقه کیفری نداشته، گفت: این متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: پلیس با شادی مردم در شب چهارشنبه سوری مخالف نیست، اما طبق ضوابط قانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری آیین سنتی به صورت محله محور مورد تأکید پلیس است، گفت: کشفیات مواد محترقه در سال 95 نسبت به مدت مشابه سال قبل 657 درصد رشد داشته است.

امان اللهی اظهار کرد: آموزش به ویژه از سوی مدارس می تواند تا حد زیادی از آسیب های ناشی از آتش بازی چهارشنبه پایانی سال بکاهد، همچنین اگر والدین عواقب استفاده از موادمحترقه را به فرزندان خود گوشزد کنند، حوادث ناشی از آن به حداقل خواهد رسید.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار