مشهد؛

اجرای طرح فرهنگی- ترویجی «کتاب هفته» در حرم مطهر رضوی

طرح ترویجی-تبلیغی «کتاب هفته» در خصوص مطالعه و کتابخوانی» در حرم مطهر رضوی اجراشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سعیدی مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی، طرح معرفی و مطالعه کتاب با هدف تشویق عموم زائران به کتابخوانی و گسترش فرهنگ مطالعه با عنوان «کتاب هفته» در حرم مطهر رضوی توسط «به نشر» آغاز شد.
وی افزود: این طرح با هدف معرفی بهترین آثار حوزه زائر و زیارت جهت بهره مندی زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: در این طرح که با همکاری «معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی» به اجرا می‌رسد، به‌صورت هفتگی یکی از کتاب‌هایی که محتوای مناسب و مرتبط با حوزه‌های زیارت و زائر دارند، معرفی می‌شود.
سعیدی با بیان اینکه کتاب‌های مرتبط با طرح «کتاب هفته» در تابلوهای اطلاع رسانی تمام مبادی ورودی حرم مطهر اطلاع رسانی می‌شود، افزود: طی این طرح که از سوی «به نشر» و با همکاری معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی و با تأیید تولیت آستان قدس رضوی در مجموعه اماکن متبرکه رضوی به اجرا می‌رسد، هر هفته یک کتاب برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال از ناشرین مختلف کشور معرفی می‌شود.
وی گفت: این آثار بصورت ویژه در شش فروشگاه به نشر در داخل و اطراف حرم مطهررضوی ویژه زائران و مجاوران عرضه می‌گردد.
مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: این طرح تا پایان سال جاری و سال آینده بصورت مستمر در حرم مطهر اجرا می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت کتاب‌های معرفی شده می‌توانند به فروشگاه کتاب «به نشر» واقع در مبادی ورودی حرم مطهر مراجعه کنند.
انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.