ساری،

برنامه ریزی برای توزیع شکر و برنج و کره شب عید

هیچ محدودیتی در توزیع شکر و برنج و کره شب عید در مازندران وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گفت: با توجه به تاکید معاونت بازرگانی داخلی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران هیچ محدودیتی برای عرضه شکر و برنج با قیمت مصوب در ایام تعطیلات عید در مازندران وجود ندارد.

وی با اشاره به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان در خصوص توزیع کالاهای اساسی در ایام تعطیلات عید، افزود: به منظور تنظیم بازار شب عید شکر سفید تصفیه شده به قیمت 2 هزار و 520 تومان از درب کارخانه به عاملینی که از طریق سازمان جهاد کشاورزی معرفی می شوند جهت عرضه در سطح استان تحویل می شود.

جعفری با اشاره به اختصاص 700 تن برنج جهت تنظیم بازار شب عید استان مازندران گفت: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان این میزان سهمیه جهت اختصاص به اقشار کم درآمد جامعه با قیمت مصوب در صورت تقاضا از سوی فرمانداری های غرب استان و یا کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی شهرستانهای مذکور به سازمان جهاد کشاورزی، این شرکت آمادگی تحویل برنج مذکور با قیمت مصوب را به عاملین معرفی شده از سوی جهاد کشاورزی استان دارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور افزود: تاکنون هیچ عاملی از سوی سازمان جهاد کشاورزی جهت تحویل برنج مذکور به این شرکت معرفی نگردید ولی کماکان این شرکت در صورت وجود تقاضا آمادگی تحویل برنج با قیمت مصوب را در شهرستانهای غرب استان دارد.

جعفری گفت: کره خوراکی نیز به قیمت 2 هزار و 900 تومان (100گرمی) و هزار و 500 تومان (50 گرمی) بدون هیچ محدودیتی در استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار