تشرف ۱۴۰۰ تن از محرومان استان کرمانشاه به حرم رضوی

معاون آستان قدس رضوی از تشرف ۱۴۰۰ تن از محرومان زیارت اولی استان کرمانشاه به حرم مطهر رضوی تا پایان سال جاری خبر داد.

تشرف ۱۴۰۰ تن از محرومان استان کرمانشاه به حرم رضوی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به‌ نقل از آستان‌نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی با بیان اینکه این طرح با مشارکت سازمان اوقاف و امور خریه استان کرمانشاه انجام می‌شود، اظهار داشت: تا پایان امسال نزدیک به یک‌هزار و 400 زائر زیارت اولی محروم در قالب پنج کاروان به مشهد مقدساعزام و توفیق تشرف به بارگاه مقدس رضوی را خواهند یافت.
 
وی افزود: طی هفته‌های گذشته چند کاروان وارد مشهد مقدس شدند که برای 3 روز میهمان آستان قدس رضوی بودند، کاروان های دیگر نیز در هفته آینده عازم حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) خواهند شد.
 
خاکسار با بیان اینکه این 1400 تن توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه شناسایی و در قالب کاروان‌های «مهر درخشان رضوی» به پابوسی حضرت رضا(ع) مشرف می‌شوند، تصریح کرد: معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در حوزه تشرف زائران زیارت اولی‌ بنا ندارد جدا از خیران عمل کند، بنابراین در اجرای طرح کاروان‌های «مهر درخشان رضوی» حتما به کمک‌ها و مشارکت خیران نیازمند هستیم.
 
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: در طرح «کاروان‌های مهر درخشان رضوی» عمل جذب در استان‌های مبدا، هزینه حمل و نقل و اسکان در مشهد بر عهده خیران و دستگاه‌های اعزام کننده بوده و آستان قدس رضوی در بخش تغذیه، خدمات فرهنگی و بهداشتی مشارکت دارد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.