قزوین؛

بررسی قضایی حریق باغ های سنتی قزوین

رئیس کل دادگستری استان گفت : حریق باغ های سنتی قزوین در ابعاد مختلف بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ جمال انصاری افزود : این موضوع از لحظات ابتدایی وقوع مورد توجه و بررسی مسئولان قرار گرفت و هم اکنون در حال بررسی است .

وی تاکید کرد : با عوامل این اقدام برخورد قانونی می شود .

رئیس کل دادگستری استان گفت : منابع طبیعی همواره از مسائل مورد توجه جدی در دستگاه قضایی است به طوری که جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان با استمرار و طرح موضوع های روز برگزار می شود.

انصاری با انتقاد از نحوه صیانت از منابع طبیعی در طول سالیان گذشته گفت: افراد سودجو بسیاری از مراتعی که متعلق به عموم مردم است، تخریب و تصرف کرده‌اند که باید علل آن را در عوامل فرهنگی و آموزشی، نبود احساس مسئولیت نهادها و دستگاههای متولی، فقر و بیکاری و استفاده نکردن از ظرفیتهای مختلف جست‌وجو کرد.

وی با اشاره به صدور احکام و قلع و قمع های انجام شده در دو سال گذشته گفت : باید تلاش همه ‌جانبه‌ای از سوی دستگاه های متولی امربرای مقابله و پیشگیری از تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی انجام شود.

انصاری با اشاره به برخی از مشکلات و مسائل در حوزه مبارزه با مخربان و متجاوزان به اراضی ملی و منابع طبیعی افزود: در این زمینه برخوردها تشدید می‌شود تا از این طریق بتوانیم در کنار اقدامات پیشگیرانه، در زمینه مقابله با متخلفان نیز گام های اساسی برداریم.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار