اردبیل؛

فعالیت 12 پاسگاه محیط بانی در سطح استان اردبیل

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از فعالیت 12 پاسگاه محیط بانی در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد خداپرست با اشاره به فعالیت 12 پاسگاه محیط بانی در سطح استان گفت: طی سالجاری 317 شکارچی متخلف دستگیر شده اند و 20 قبضه اسلحه قاچاق نیز کشف و ضبط شده است.

وی به مناسبت گرامی داشت 13 اسفند ماه روز جهانی حیات وحش در بازدید از سایت احیا و رهاسازی مرال در فندقلو با اشاره به درمان 200 مورد حیات وحش در سالجاری گفت: با افتتاح کلینیک تخصصی حیات وحش در شهریورماه 95 روند درمان و مراقبت از حیات وحش آسیب دیده در استان تسریع شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل افزود: شعار امسال روز جهانی حیات وحش "به صدای جوانان گوش فرادهید" انتخاب شده است که نشان دهنده لزوم توجه به نسل جوان و ارائه آموزش های لازم در جهت حفاظت از حیات وحش است.

خداپرست با افتتاح کلینیک تخصصی 200 مورد درمان و رها سازی حیات وحش در استان اردبیل انجام شده است مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از درمان 200 مورد حیات وحش در کلینیک تخصصی حیات وحش استان خبر داد.

وی با تاکید بر نقش مشارکت عمومی و جوامع محلی در حفاظت از محیط زیست گفت: بر اساس اصل پنجاهم قانون اساسی حفاظت از محیط زیست وظیفه ای عمومی است و برای حفظ تنوع زیستی همه باید احساس مسئولیت کنیم.

وی بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی استان اردبیل و برگزاری مسابقه نامه نویسی با عنوان من صدای حیات وحش هستم را از جمله اقدامات اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت روز جهانی حیات وحش اعلام کرد.

انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.