شیراز؛

آماده باش پاکبانان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: بیش از هزار و 500 پاکبان برای خدمات‌رسانی به مسافران شیراز در آماده باش هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روح‌الله خوشبخت رئیس سازمان مدیریت پسماند شیراز گفت: بیش از هزار و 500 پاکبان برای خدمات‌رسانی به مسافران شیراز در آماده باش هستند.
 
خوشبخت با بیان اینکه انتقال سرشاخه و ضایعات فضای سبز شهروندان، لاستیک‌های فرسوده و اقلام حجیم از طریق 15 دستگاه خودروی کمپرسی روباز انجام می‌شود، افزود: پاکسازی ورودی و خروجی‌های شهر، کمربندی‌ها و زمین‌های باز سطح شهر، شست‌وشوی ایستگاه‌های اتوبوس، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، نیمکت‌ها، بازدید میدانی از سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح شهر بخشی از فعالیت‌های این سازمان پیش از عید نوروز است.
 
وی ادامه داد: گروه‌های 20 نفره از پاکبانان جهت پاکسازی محلات سطح شهر با هماهنگی و حضور یاوران شورای محلات تشکیل شده است.

خوشبخت بیان کرد: افزایش 10 دستگاه خودروی ویژه جمع‌آوری و حمل پسماند با توجه به افزایش میزان پسماند در روزهای پایانی سال، افزایش تعداد و ساعت کار خودروهای جمع‌آوری مواد بازیافتی و افزایش ساعت کار ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و جمع‌آوری مواد قابل بازیافت در سطح شهر نیز از جمله این فعالیت‌ها است.
 
وی اظهار داشت: برای جمع‌آوری اقلام حجیم حاصل از خانه‌تکانی شهروندان و تحویل به مراکز خیریه، ناوگان ویژه در نظر گرفته شده است که شهروندان می‌توانند با تماس به شماره 36489234 از این خدمات استفاده کنند.
 
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز تصریح کرد: تعداد 8 پایگاه نظارتی با استقرار حدود 25 نفر نیروی پاکبان، یک دستگاه تانکر آب سه کاره، یک دستگاه خاور کمپرسی در هر پایگاه برای پاکسازی و حمل ضایعات حاصل از آتش‌سوزی‌های احتمالی در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار