ساری،

برگزاری انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات

انتخابات خانه مطبوعات مازندران الکترونیکی برگزار می ‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباس زارع معاون مطبوعاتی و فرهنگی ارشاد مازندران گفت: مازندران همگام با سایر استان ‌های کشور، برگزار کننده الکترونیکی انتخابات خانه مطبوعات در فروردین 96 خواهد بود.

وی افزود: فراخوان برگزاری انتخابات توسط خانه مطبوعات در روزهای 15 تا 18 اسفند انجام شد و اعلام الکترونیکی اعضا برای نامزدی از 18 تا 25 اسفند است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی ارشاد مازندران با بیان اینکه اطلاع ‌رسانی تدریجی نامزدهای ثبت نام کرده در روزهای 20 تا 25 اسفندماه خواهد بود، گفت: امکان درخواست تغییر نقش در روزهای 25 و 26 اسفند برنامه‌ ریزی شده است.

زارع با بیان اینکه هیئت مدیره خانه مطبوعات استان در حال بررسی مدارک ارسالی الکترونیکی از سوی اعضای جدید و فعلی هستند، افزود: بررسی شرایط نامزدها و اعلام نتیجه قبولی یا رد به آنان در روزهای 25 تا 28 اسفند انجام می‌ شود.

وی گفت: افرادی که از اکنون قصد عضویت در خانه مطبوعات استان دارند باید به صورت الکترونیکی در سایت خانه مطبوعات کشور به نشانی www. Khanematboat.ir مراجعه کنند.

معاون مطبوعاتی و فرهنگی ارشاد مازندران افزود: رسیدگی به اعتراضات نامزدها توسط ستاد مرکزی انتخابات خانه ‌های مطبوعات در تاریخ 14 تا 18 فروردین 96 خواهد بود.

زارع با بیان اینکه اعلام اسامی نامزدها در 19 فروردین 96 است، گفت: قطع موقت عضوگیری در روزهای 18 تا 22 فروردین و تعیین تکلیف همه درخواست‌های عضویت تا 20 فروردین مشخص شده است.

وی با بیان اینکه انتشار اسامی واجدان شرایط رای دهی در استان در 21 فروردین و امکان انصراف الکترونیکی از نامزدی در همان روز است، افزود: انتخابات الکترونیکی هیئت مدیره خانه‌ های مطبوعات استان ‌ها و اعلام نتایج در روز 22 فروردین 96 مشخص شده است.

معاون مطبوعاتی و فرهنگی ارشاد مازندران با بیان اینکه امضای صورتجلسه توسط ستاد انتخابات استان و انجام امور ثبتی باید تا 25 فروردین انجام شود، گفت: اعلام نامزدی برای شورای مرکزی خانه ‌های مطبوعات در 28 فروردین و انتخابات الکترونیکی برای شورای مرکزی از بین هیئت مدیره استان‌ هایی که انتخابات الکترونیکی داشتند صورت می‌گیرد، افزود: صدور کارت برای اعضای خانه ‌ها به صورت متمرکز توسط شورای مرکزی بعد از تعیین شورای مرکزی انجام می ‌شود.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار