کرمان؛

مس کرمان یکی از شانس های صعود به لیگ برتر

بازیکن مس کرمان گفت: یکی از تیم هایی که می تواند بالا بیاید، مس کرمان است، چون علاوه بر بازیکنان خوب، کادر فنی کار بلدی نیز دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اسماعیل کیانی که در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یک این فصل به کرمان آمد تا پیراهن مس را بر تن کند، در بازی با پارس جم در ترکیب ثابت تیم به میدان رفت و حالا رفته رفته خود را بیشتر در تیم جدیدش جا می‌اندازد تا همه منتظر بازی‌های درخشان وی باشند.

این بازیکن مس کرمان افزود: این تیم باید بالا بیاید چون تیمی خوب و یکی از شانس های اصلی صعود است.

کیانی خاطرنشان کرد: همه ی بازیکنان هم قسم شده اند که امسال این تیم بالا بیاید، ما هم چیزی که در توانمان است، می گذاریم و مطمئن باشید کم کاری نمی کنیم.

وی به بیان امکانات باشگاه مس کرمان پرداخت و تصریح کرد: مس کرمان را با بعضی باشگاه ها اصلاً نباید مقایسه کرد، چون امکاناتش خیلی خوب و در حد آسیا است.

کیانی به بازی فردا مقابل خیبر اشاره کرد و یادآور شد: من تمام توانم رااول در اختیار تیم می گذارم مهم نیست چه کسی گل بزند، چرا که اول باید تیمم موفق باشد و بعدش شرایط خودم که بتوانم گل بزنم.

وی با اعلام اینکه ما 3 مساوی کسب کرده ایم که هر 3 مساوی با تیم های واقعاً مدعی بوده است، گفت: تیم مس رفسنجان در زمین خودش مقابل ما قرار گرفت، با تیم ملوان در خانه روبرو شدیم، برابر پارس جنوبی که 10گل خورده دارد، در خارج از خانه بازی کردیم، هر سه سخت بودند، اما در دو بازی آینده جبران می کنیم.
کیانی از هوادارن کرمانی تشکر کرد و از آنها خواست، این چند بازی را هم به ورزشگاه بیایند، تا تیم با روحیه ی بالایی برای صعود تلاش کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار