تندگویان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

شورای چهارم دوره روشنگری بود/ مطالبه گری مردم نشان از عملکرد شورای شهر دارد

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران یک دوره شناخت و روشنگری بود.

شورای چهارم دوره روشنگری بود/ مطالبه گری مردم  نشان از عملکرد شورای شهر داردمحمد مهدی تندگویان نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بسته نشدن لیست اصلاح طلبان برای دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: هنوز وارد مصداق ها نشده ایم.

وی با بیان اینکه بعد از تعطیلات نوروز به اسامی اصلاح طلبان خواهیم رسید، افزود: در حال حاضر مباحث مطرح شده در خصوص نحوه شکل گیری لیست و چگونگی رسیدن به اسامی است.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: هم اکنون مباحث تخصصی و وجه آدم ها و همچنین سوابق آن‌ها مطرح شده است.

تندگویان با اشاره به ارزیابی عملکرد دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: در این دوره توانستیم در خصوص موضوعات تخصصی تعریف خوبی داشته باشیم، چراکه شورای چهارم یک دوره شناخت و روشنگری بود.

وی با تاکید بر اینکه قبول دارم در بسیاری از موضوعات نتوانستیم عملیاتی اقدام کنیم، گفت: اما نقطه نامفهوم سیاهی از موضوعات شهری باقی نمانده که مردم هنوز از آن مطلع نباشند.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: امروزه مردم نسبت به موضوع شورا و شهرداری و عملکردها بسیار آگاه شده اند، چراکه مطمئنا اگر ۴ سال گذشته با مردم صحبت می‌کردیم این همه اطلاعات نسبت به اینکه شورای شهر چیست، نداشتند.

تندگویان با بیان اینکه این اتفاق خوب باعث می شود در دوره های بعدی حتما عملکردها نیز محاسبه شود، یادآور شد: در حال حاضر مردم مطالبه‌گر حقوق خود شده‌اند و این امر نشان از عملکرد شورای شهر تهران است.
 
وی ادامه داد: مردم هم اکنون از نیازها و حق و حقوق خود آگاهی دارند و مطالبه‌گر آن هستند، به همین دلیل اگر در دوره‌های بعدی کم کاری هایی باشد به این راحتی ها نمی‌توان از کنار آن گذشت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در بحث های بودجه و درآمدی و دیگر موضوعات مختلف شهری همه مردم از موضوعات آگاهی دارند، تاکید کرد: به نظر بنده بهترین دستاورد دوره چهارم همین موضوع است.

تندگویان با تاکید بر اینکه در بحث عملیاتی در این شورا اصلا موفق نبودیم، گفت: امیدواریم با فرهنگ سازی و تغییر نگرش های امروزی در دوره پنجم شورا بتوانیم شاهد عملیاتی شدن شورا هم باشیم تا همه مردم آن را ببینند.

وی ادامه داد: ادعای دو حزب و همچنین درخواست مردم این است که در دوره پنجم شورا افراد متخصص وارد شورای شهر شوند.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در گذشته مردم به طیف و جمعی اعتماد می کردند، گفت: امیدوارم این دوره آدم های متخصص را انتخاب کنند و همچنین سوابق آدم ها را نیز جستجو کنند، اگرچه امروزه مردم انگیزه خود را برای تحقیق و تفحص شخصی از دست داده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار