سردار مومنی خبر داد

آماده باش پلیس برای سفرهای نوروزی/ مرگ 16 هزار نفر در حوادث رانندگی سال 95

جانشین فرمانده ناجا گفت: امسال تعداد کشته شده ها در تصادفات رانندگی 16 هزار نفر بود که نسبت به سال‌های گذشته 3 درصد کاهش داشته است.

مرگ 16 هزار نفر در حوادث رانندگی در سال 95/ کاهش 3 درصدی کشته شده های تصادفات رانندگی در سال 95به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا امروز(دوشنبه) در دوازدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، با گرامیداشت یاد شهدا و شهدای ناجا، اظهار داشت: از ابتدای ورود خودرو به کشور تا سال 80، 4 هزار خودرو وجود داشت، سال 85، 7 هزار خودرو و امسال به 19 هزار خودرو رسیده است و امسال بیش از یک میلیون و 200 هزار خودرو پلاک گذاری شده است.

وی افزود: در سال 85 بیش از 28 هزار نفر به علت تصادفات رانندگی کشته شدند و این عدد امسال به 16 هزار نفر رسیده است. اما امسال نسبت به سال گذشته بیش از 3 درصد یعنی 350 هزار نفر کاهش در تعداد کشته شده های تصادف را شاهد بودیم، این در حالی است که 400 هزار موتورسیکلت و یک میلیون و 200 هزار خودرو پلاک گذاری شده است و این دستاورد خوبی است، اما حتی یک کشته هم زیاد است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: هنوز طرح زمستانی پلیس راهور ادمه دارد که طرح نوروزی شروع شده و طبق آمارها هر سال تعداد سفرها بیشتر می شود. بنابراین پلیس دو فعالیت دارد یکی بحث انتظامی است و دیگری حضور در جاده‌های پرتردد که می طلبد آمادگی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار