شیراز؛

برپایی نمایشگاه سراسری صنایع دستی در ارگ کریم‌خان زند

معاون صنایع دستی فارس از برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی در ارگ کریم‌خان زند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زهرا الحمدی معاون صنایع دستی استان فارس با اشاره به اینکه 71 غرفه در محوطه اصلی ارگ کریم‌خان برپا می‌شود، گفت: 23 غرفه در محوطه بیرونی و 20 غرفه نیز در ضلع جنوب شرقی ارگ قرار دارد که 20 غرفه ضلع جنوب شرقی به ارائه گوهرسنگ‌ها اختصاص دارد.
 
الحمدی افزود: نمایشگاه سراسری صنایع دستی با همکاری اتحادیه صنایع دستی و شرکت استان‌های کشور و شهرستان‌های استان فارس در ارگ کریم خان برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه کمک به اقتصاد صنایع دستی و هنرمندان است که در قالب طرح حمایتی مالی از هنرمندان صنایع دستی و همچنین در دسترس بودن ارگ کریم خان برای حضور هر چه بیشتر علاقه‌مندان، مکان مذکور بهترین پیشنهاد برای برگزاری این نمایشگاه است.
 
الحمدی برخوردار بودن از موقعیت گردشگری داخلی و خارجی این مجموعه تاریخی، متناسب بودن فضا با صنایع دستی، نزدیکی به محل اقامت هنرمندان و جلوگیری از اتلاف وقت و ایجاد ترافیک را از دیگر مزایای این مکان عنوان کرد.
 
وی بیان کرد: معاونت صنایع دستی استان فارس برای حمایت از شرکت‌کنندگان و تسهیل حضور آنان خدمات اقامتی و غذا را رایگان در اختیار هنرمندان سایر استان‌ها قرار داده است.
 
این نمایشگاه از تاریخ 17 تا 20 اسفندماه برگزار می‌شود و در مدت برگزاری نمایشگاه بازدید از ارگ کریم‌خان رایگان است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.