دیدار پادشاه اردن با مقامات بلندپایه سازمان‌های یهودی آمریکا

عبدالله دوم پادشاه اردن با مقامات بلندپایه سازمان‌های یهودی آمریکا دیدار و درخصوص مسایل منطقه خاورمیانه با آنها گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری دولتی اردن، هیئتی از مقامات بلندپایه سازمان های یهودی آمریکا که به اردن سفر کرده است، امروز با پادشاه این کشور در امان دیدار و با آنها در خصوص مسایل منطقه خاورمیانه گفتگو کرد.

عبدالله دوم پادشاه اردن در این دیدار، درباره تلاش ها برای ازسرگیری فرایند مذاکرات سیاسی (با رژیم صهیونیستی) و جدیدترین تحولات و رخدادهای منطقه رایزنی کرد.

عبدالله دوم در این دیدار بر اهمیت گسترش تلاش ها برای از سرگیری جدی و فعال مذاکرات صلح میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی براساس طرح تشکیل دو دولت فلسطینی و اسرائیل به عنوان تنها راه حل بحران، تاکید کرد.

وی افزود: باید به صلحی عادلانه و فراگیر که باعث برقراری امنیت و ثبات برای منطقه و ملت های آن شود دست یافت.

عبدالله دوم همچنین هشدار داد عدم حصول پیشرفت در مذاکرات صلح در منطقه ناامیدی و یاس و سرخوردگی را در میان ملت های منطقه ایجاد خواهد کرد.

پادشاه اردن در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد وضع تاریخی موجود در قدس باید به حال خود باقی بماند و نباید آن را تغییر داد زیرا تاثیرات و پیامدهای منفی برکل منطقه به دنبال خواهد داشت.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار