عصر امروز؛

جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان برگزار شد

عصر امروز جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان برگزار شد .

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران،در ابتدای این جلسه موسوی لاری نایب رئیس شورا گزارشی از نشست هیات رئیسه با روحانی ارائه کرد .
 
نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در ارتباط با این دیدار گفت : در این نشست دغدغه های خود را با عنوان حامیان اصلی دولت با توجه به کمبودها و نقایص موجود در عملکرد  اجزای بدنه دولت و مدیران سایر دستگاهها دیده شود ، اعلام داشتیم  و ضرورت  تعامل کلیه حامیان دولت جهت برگزاری انتخابات سالم و موثراعلام کردیم .
 
وی تصریح کرد: در این دیدار همچنین ضرورت رویکرد آقای روحانی به شورای عالی به عنوان مرجع اصلی تصمیم گیر اصلاح طلبان در روند انتخابات را تشریح کردیم و ایشان نیز ضرورت تعامل همه احزاب و اشخاص حامی دولت با این شورا را در برگزاری انتخابات گوشزد کردند .
 
پس از گزارش دیدار هیات رئیسه شورای عالی با روحانی ، کلیه اعضا شورا درباره ضرورت رعایت اصول اصلاح طلبی در روند فعالیت های دولت که سبد رای آن از این گفتمان تامین می شود نظرات خود را ارائه کردند و مقرر شد پس از بررسی و برقراری تعامل های مکرر توجه به ضروریات مورد تاکید اعضا به اطلاع آقای دکتر روحانی رسانده شود و در جلسات بعد شورا درباره کاندیدای ریاست جمهوری تصمیم گیری شود .
 
در ادامه جلسه عصر امروز شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان دبیران کارگروه تدوین برنامه ها و سیاست ها گزارش برنامه های مدون در خصوص شوراها و مدیریت شهری را ارائه کردند با توجه به اینکه کلیات برنامه ها برای کلیه اعضا ارسال شده بود کلیات برنامه ها مصوب شد .
 
همچنین دبیر کارگروه استان ها گزارش شورای اصلاح طلبان استان ها را ارائه کرد و مقرر شد نشست مشترک هیات رئیسه شورای عالی اصلاح طلبان استان ها در روزهای پایانی اسفند در تهران برگزار شود .
 
در پایان این جلسه مقرر شد کلیه برنامه ها تدوین شده متناسب با مناطق شهری و استان ها به شورای اصلاح طلبان استان ها ارسال شود و استان ها نیز در صورت تمایل از برنامه ها و شاخص های طراحی شده استفاده کنند .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار