کرمانشاه؛

استفاده از تمام ظرفیت های نیروی انتظامی برای تأمین امنیت ایام نوروز

امسال نیز همچون سال های گذشته از تمامی ظرفیت ها و امکانات درون و برون سازمانی برای تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز استفاده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته از تمامی ظرفیت ها و امکانات درون و برون سازمانی در راستای تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز استفاده می شود تا مردم بتوانند با آسودگی خیال از تعطیلات عید استفاده کنند.
سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در بازدید از انتظامی شهرستان کنگاور ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات شبانه روزی کارکنان این انتظامی بیان کرد: تمام سعی انتظامی استان در ایام پر تردد پایانی سال، تامین نظم و امنیت مطلوب و جلب رضایت شهروندان و مسافران است.
وي خدمت به مردم  را توفيق بزرگي دانست و افزود: خداوند اين نعمت بزرگ و اين فرصت مغتنم را در اختيار كاركنان نيروي انتظامي قرار داده است و بايد قدردان آن باشيم و در رسیدن به این مهم تلاش کنیم.
سرهنگ مرزبانی با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبري "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" خاطرنشان کرد: همراهی و مشارکت مردم با پلیس می تواند نقش مهم و تاثیر گذاری در حمایت از تولیدات داخلی و به تبع آن توسعه امنیت ایفا کند.
وی خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته از تمامی ظرفیت ها و امکانات درون و برون سازمانی در راستای تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز استفاده می شود تا مردم بتوانند با آسودگی خیال از تعطیلات عید استفاده کنند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار