کرمانشاه؛

كشف 42 هزار عدد مواد محترقه در روانسر

فرمانده انتظامی استان از كشف 42 هزار مواد محترقه در انبار یک منزل مسکونی در شهرستان روانسر خبر داد.

به گزارش  گروه استان  های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار "منوچهر امان اللهی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامي شهرستان روانسر با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت غیرمجاز یکی از شهروندان در امر خرید و فروش موادمحترقه، موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.
وی افزود: عوامل انتظامی با هماهنگی مقام قضائی منزل فرد موردنظر را تحت نظر قرار دادند و پس از تأیید خبر، وارد عمل شدند که در بازدید از انبار منزل وی 42 هزار عدد موادمحترقه خطرناک و غیر استاندارد کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه، خاطرنشان کرد: هرساله در چهارشنبه پایانی سال شاهد وقوع حوادث دردناکی هستیم که ناشی از سهل انگاری جوانان و نوجوانان برای تجربه چند ساعت شادی کاذب است.
سردار امان اللهی یادآور شد: با وجود اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نهادهای مختلف در خصوص صدمات ناشی از چهارشنبه آخر سال، این آیین سنتی که می تواند در کمال آرامش و به دور از هرگونه آسیبی برگزار شود، قربانی می گیرد.
وی از والدین خواست که عواقب استفاده از موادمحترقه را به فرزندان خود گوشزد کنند و با برگزاری این مراسم به صورت محله محور، حوادث ناشی از آن را به حداقل برسانند.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.