کرمانشاه؛

آغاز طرح عیدانه کتاب از امروز

طرح "عیدانه کتاب" همزمان با سراسر کشور از امروز(15 اسفند) در 15 کتابفروشی استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: طرح "عیدانه کتاب" همزمان با سراسر کشور از امروز(15 اسفند) در 15  کتابفروشی استان آغاز شد.

 ابراهیم رحیمی زنگنه مدت اجرای این طرح را یک ماه و هدف آن را اشاعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه با شعار "امسال هم کتاب عیدی دهیم" برای دومین بار در این طرح شرکت دارد، گفت: علا‌قه‌مندان می‌‌توانند با در دست داشتن کارت ملی در مدت اعلام شده به کتاب‌‌فروشی‌های مجری طرح مراجعه کرده و کتاب‌های حوزه بزرگسال را با 20 درصد و کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را با 25 درصد تخفیف خریداری کنند.

رحیمی زنگنه با اعلام اینکه کرمانشاه سال گذشته نیز با شعار "کتاب‌فروشی به وسعت ایران" در این طرح سراسری شرکت داشت، یادآور شد: هریک از علاقمندان می‌توانند تا سقف  200 هزار ریال از این تسهیلات بهره ببرند.

وی با اشاره به مشارکت 754 کتابفروشی کشور در این طرح گفت: در طرح امسال 15 کتابفروشی کرمانشاه شامل آذرستان کتاب، خانه کتاب، دانشمند، پاتوق کتاب کرمانشاه، کتاب شهر، دیباچه، کتابفروشی فرهنگ، کتابفروشی حافظ، کتابفروشی حکایت قلم، کتابفروشی احسان، کتابفروشی شمس، کتابفروشی پزشکی شاهمرادی، کلبه کتاب کودک، بامداد و کتاب فروشی روحیار شرکت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: علاقمندان جهت دریافت آدرس دقیق کتابفروشی‌های عضو طرح می‌توانند به سایت http://www.ketab.ir   مراجعه کنند.

طرح عیدانه کتاب به مدت یک ماه از 15 اسفند تا 15 فروردین ماه در 754 کتابفروشی سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه از فعالترین استانهای طرح‌های اهداء کتاب بوده و در طرح پاییزه کتاب نیز این استان جزو ۱۰ استان برتر بود.

انتهای  پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.