معرفی دانشگاه‌های برتر در حوزه بین‌الملل

در نشست معاونان و مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری که ۱۷ اسفند در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، از دانشگاه های برتر حوزه بین‌الملل تقدیر می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین سالار آملی قائم مقام وزیر علوم گفت: هفتمین نشست معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در تاریخ ۱۷ اسفندماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: نشست معاونان و مدیران بین‌الملل، محل تضارب آرای مسئولانی است که در خط مقدم جبهه دیپلماسی علم و فناوری، ایفای نقش می کنند و از این رو این نشست از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل با اشاره به رشد تصاعدی فعالیت‌ها و همکاری‌های علمی بین‌المللی در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: بدون تردید، نهادهای متعددی در سطوح مختلف در سیاست‌گذاری، تدوین و نظارت بر فعالیت‌های علمی بین المللی حضور دارند. بنابراین در این نشست از حضور و نظرات این عزیزان استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در این نشست برای دومین سال متوالی، از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری برتر در حوزه بین‌الملل تقدیر می شود.

گفتنی است؛ برگزاری دو میزگرد تخصصی با موضوع کارگروه های ملی، هماهنگی و پیگیری همکاری‌های علمی بین المللی و تعامل با اتحادیه اروپا نیز در این نشست از دیگر برنامه‌های این نشست است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.