قزوین؛

بخشش جرایم مالیاتی

افرادی که اصل بدهی مالیاتی را پرداخت کنند جرایم آنها بخشیده می شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیرکل امور مالیاتی استان گفت : کسانی که تا 25 اسفندماه اصل بدهی مالیاتی قطعی شده خود را پرداخت کنند ۱۰۰ درصد جرایم آنهابخشیده می شود .

 
بخشش جرایم مالیاتی 

مصطفی پورامیدی در ادامه از پرداخت ۹۹۴ میلیارد تومان مالیات در استان خبر داد و گفت:: امسال ۱۵ هزار مودی مالیات پرداخت کرده اند.

به گفته وی ، در ۱۱ ماه گذشته ۸ هزار میلیارد تومان معوقات مالیاتی وصول شده است و  تا پایان سال ۹۰ هیچگونه معوقات مالیاتی نداریم.

پور امیدی به بسته های حمایتی و تشویقی برای رونق تولید هم اشاره کرد و گفت : همه  شرکتهایی که در شهرک های صنعتی توسعه یافته فعالیت خود را از ابتدای سال ۹۵ آغازکرده اند مشمول ۵ سال معافیت مالیاتی می شوند.

مدیر کل امور مالیاتی استان اضافه کرد : همچنین  کسانی که در شهرک های کمتر توسعه یافته سرمایه گذاری کرده اند میزان معافیت مالیاتی آنها به ۱۰ سال افزایش خواهد یافت.

پور امیدی گفت :  این شرکت‌های اگر بیش از ۵۰ نفر نیروی کار داشته باشند معافیت مالیاتی آنها از پنج سال و هفت سال و از ۱۰ سال به ۱۳ سال افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد : از محل مالیات بر ارزش افزوده ۱۷۹ میلیارد تومان به شهرداریها و دهیاریهای استان  و ۵۶ میلیارد تومان به حوزه بهداشت اختصاص یافته است .

مدیر کل امور مالیاتی استان در ادامه  از بررسی ۲۵ هزار و ۳۹۸ پرونده مشمول ارزش افزوده خبر داد و افزود : هر پرونده ی مالیات بر ارزش افزوده ، در سال ،  چهار دوره بررسی می شود .

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار