در هفته چهارم دور برگشت؛

مناطق‌نفت‌خیز به نیمه‌نهایی سوپرلیگ کاراته کشور صعود کرد

‌تیم مناطق‌نفت‌خیزجنوب به مرحله نیمه‌نهایی سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور، از هفته چهارم از دور برگشت مرحله مقدماتی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ ‌هفته چهارم از دور برگشت مرحله مقدماتی دهمین دوره این رقابت‌ها 13 اسفندماه در مجتمع ورزشی غدیر تهران برگزار شد و تیم مناطق نفت خیزجنوب در اولین بازی خود با نتیجه قاطع 28 بر صفر تیم دانشگاه پیام نور شیراز را شکست داد.

در دومین بازی این هفته نیز شاگردان آرام فدایی در حساس‌ترین دیدار هفته با نتیجه 14 بر 13 مقابل تیم قدرتمند دانشگاه آزاد اسلامی تهران به پیروزی دست پیدا کردند. تیم کلینیک آریان کرمانشاه هم با حساب 28 بر صفر نتیجه را به تیم مناطق‌نفت‌خیزجنوب واگذار کرد.

نماینده خوزستان در مجموع با کسب 21 امتیاز تیمی و 167 امتیاز انفرادی، پس از تیم دانشگاه آزاد در مکان دوم جدول رده بندی گروه نخست این مسابقات قرار گرفت و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

تیم مناطق‌نفت‌خیزجنوب در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، نوزدهم اسفندماه با تیم توسعه نوآوری شهر دیدار می‌کند و برنده این بازی در دیدار فینال مقابل برنده بازی تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس قوامین، صف‌آرایی خواهد کرد.

آرام فدایی، سرمربی تیم کاراته مناطق‌نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: بازیکنانم در این هفته عملکرد بسیار خوبی داشتند. در این هفته موفق شدیم تیم دانشگاه آزاد که از تیم‌های صاحب عنوان سوپرلیگ است را شکست دهیم.

وی با بیان این‌که تیم دانشگاه آزاد از نفرات بسیار باتجربه و صاحب نامی تشکیل شده است، گفت: پیروزی مقابل این تیم حاصل آمادگی کامل بازیکنانم بود که از زحمات آن‌ها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم کاراته مناطق‌نفت‌خیزجنوب افزود:‌ نتایج این هفته باعث افزایش اعتماد به نفس بیشتر بازیکنانم شد و به کسب پیروزی در بازی نیمه‌نهایی و صعود به دیدار فینال رقابت‌ها امید فراوانی داریم.

وی با اشاره به این‌که تیم توسعه نوآوری شهر تهران هم تیمی بسیار قدرتمند است بیان داشت: این تیم نفرات ملی‌پوش زیادی در ترکیب خود دارد و بازی مقابل این تیم آسان نخواهد بود.

فدایی در پایان تصریح کرد:‌ قصد داریم برای حضور پرقدرت و همچنین هماهنگی بیش تر بازیکنانم جهت شرکت در مرحله نیمه‌نهایی، یک اردوی تدارکاتی در اهواز برگزار کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.