پسر قهرمان پارالمپیک هدیه رئیس جمهور را پس داد

خانواده مرحوم گلبارنژاد همراه با نامه ای 80 سکه اهدایی توسط رئیس جمهور در مراسم تجلیل قهرمانان را پس داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تقدیر از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک 2016 ریو در حالی روز گذشته با حضور رئیس جمهور برگزار شد که در بخشی از این مراسم حواله‌ 80 سکه‌ای به خانواده بهمن گلبارنژاد، دوچرخه‌سوار فقید ایرانی که در جریان بازی‌های پارالمپیک دار فانی را وداع گفته بود اهدا شد، اما خانواده این ورزشکار فقید این پاداش را پس دادند.

خانواده گلبارنژاد در با انتشار نامه‌ای به شرح زیر اعتراض خود را به این موضوع اعلام کردند:

"بهمن جان، به پاس زحمات بیست و چند ساله‌ات که در ورزش جانبازان و معلولین کشور کشیدی، به پاس افتخار آفرینی هایت، به پاس 16 مدال خوشرنگ جهانی‌ات که در دو رشته وزنه‌برداری و دوچرخه‌سواری کسب کردی و به پاس جانفشانی‌ات در مسابقات پاراالمپیک ریو 2016 و به پاس نیمه برافراشته کردن پرچم کشورمان ایران در اختتامیه پاراالمپیک که تنها پرچم کشور ما بود که به احترام تو در این مراسم نیمه برافراشته شد و به پاس جانبازی و رشادتت در میدان جنگ حق علیه باطل، هدیه‌ای به میزان 80 سکه بهار آزادی از نهاد ریاست جمهوری نصیب خانواده‌ات شد که متاسفانه ما حاضر به قبول این هدیه نشدیم، چرا که جایگاهی که برایت در نظر گرفتند به اندازه جایگاه نفر سوم المپیک و پاراالمپیک هم نبود.

جایگاهت حتی در حد قهرمانان ملت‌مان که در المپیک در حقشان ناداوری شد ولی در جایگاه‌های افتخاری اول و سوم قرار گرفتند هم نبود. ما افتخارآفرینی همه ورزشکاران المپیکی و پاراالمپیکی در مسابقات ریو 2016 که مایه مباهات ایران و ایرانیان شدند را گرامی می‌داریم، اما اعتقاد داریم که جایگاه تو هم هم ردیف این قهرمانان پر افتخار است، نه پایین‌تر از آنها.

عزیزم، آسوده باش که جایگاهت در نزد پروردگارت، در نزد همرزمانت، در نزدجهان ورزش و IPC، در نزد خانواده‌ات و در نزد ملتت جایگاهی بس اعلاست."

همسر و فرزندانت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
چون کم دادن بهتون بر خورده؟؟؟ اگه بیشتر داده بودن معرفت نامه زدن و تشکر رو داشتید؟؟؟ حکایت، حکایت اسب پیشکشی و شمردن دندونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
شفیع وکیلی
۰۹:۳۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
Iran (Islamic Republic of)
برنا
۰۹:۰۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
اگه معادل نفر اول سکه میدادن پس نمیدادین؟
Iran (Islamic Republic of)
كوروش
۰۷:۲۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
حرف حساب
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۵۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
جایگاهشون اعلاست