کرمانشاه؛

طناب دار از گردن سهیل برداشته شد

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) کرمانشاه از جمع آوری تمام مبلغ لازم برای نجات سهیل از دار اعدام با کمک خیرین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛جعفر دانش پرور با بیان اینکه حق‌المصالحه سهیل 350 میلیون تومان است، گفت: جمعیت امام علی(ع) تامین 250  میلیون تومان از این مبلغ را تعهد کرده بود که خوشبختانه این مبلغ به کمک خیرین جمع آوری شد.

وی افزود: 100 میلیون تومان باقی مانده نیز به کمک خیرین استان روز گذشته به طور کامل جمع آوری شد و هم اکنون برای برداشتن گام بعدی در جهت آزادی سهیل آماده هستیم.

دانش پرور تصریح کرد: برخی اقدامات و تعهدات طرفین باقی مانده که تلاش ما این است تا 20 اسفندماه آنها را نیز به انجام برسانیم و بتوانیم گزارش اقدامات خود را جهت آزادی سهیل به اطلاع مردم و خیرین برسانیم.

وی افزود: تمام تلاش ما این است سهیل که دوران محکومیت خود را طی کرده، با پرداخت این مبلغ و انجام تعهدات لازم پیش از سال نو آزاد شود.

رییس جمعیت امداد مردمی دانشجویی امام علی(ع) کرمانشاه با قدردانی از کمک تمام خیرین، گفت: جمعیت امام علی(ع) با انجام این کار سعی در ترویج فرهنگ بخشش و گذشت و از طرفی حمایت از نوجوانان زیر 18 سال محکوم به قصاص دارد، تا این افراد که در دوران نوجوانی به خاطر سن پایین و ناخواسته مرتکب قتل شده و محکوم به قصاص شده‌اند، بتوانند فرصت مجددی برای زندگی پیدا کنند.
 
انتهای پیام/ح


برچسب ها: کرمانشاه ، طناب ، گردن ، سهیل ، مسئول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار