بجنورد؛

اجرای طرح هبه در خراسان‌شمالی

در آستانه سال نو و با هدف کمک به ایتام و مستمندان طرح هبه در استان اجرا می‌شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از بجنورد؛ برات سلیمی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گفت : طرح هبه هرسال با نزدیک شدن به سال نو و باهدف کمک به ایتام، نیازمندان و فقرا و از محل نیات خیران و شهروندان عزیز به اجرا می رسد.

وی با بیان این که طرح هبه ازسال ۸۹ در استان اجراشده است ، افزود : این نهاد در طول سال آمادگی دارد که وسایل خانگی اضافی مردم شریف استان را دریافت و تحویل نیازمندان واقعی دهند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های دارای یتیم وبی سرپرست بیشتر مورد توجه هستند، اظهار کرد : تلاش شده است در این طرح، نیازمندان واقعی شناسایی و در حد درآمدهای حاصله که در این زمینه وجود دارد، به آن‌ها کمک شود .

سلیمی تصریح کرد : با توجه روزهای پایانی سال وخانه تکانی درآستانه سال نو، شهروندان می توانند اقلام نو یا مازاد خود شامل بخاری، اجاق گاز، کپسول گاز، یخچال، فرش ،ماشین لباس شویی وسایر ملزومات را به کمیته امداد استان تحویل دهند.

وی در ادامه بیان کرد : امسال شهروندان خیر بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال کمک های خود را در قالب نقدی وغیر نقدی به این نهاد اهدا کردند که تمامی آن صرف امور نیازمندان شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.