تفاهم‌نامه جشنواره بيستم مراكز صدا و سيما امضا شد

تفاهم‌نامه بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراكز استان های صدا و سیما با حضور معاون امور استان های سازمان صدا و سیما و استاندار كردستان امضاء شد.

تفاهم‌نامه جشنواره بيستم مراكز صدا و سيما امضا شد
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تفاهم‌نامه بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراكز استان های صدا و سیما با حضور معاون امور استان های سازمان صدا و سیما و استاندار كردستان امضاء شد. 
 
در نخستین نشست شورای عالی بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراكز استان‌ها كه با حضور اعضای شورا برگزار شد، تفاهم‌نامه همكاری و برگزاری بیستمین جشنواره به امضای دكتر علی دارابی و  عبدالمحمد زاهدی رسید.   
 
معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: شبكه‌های استانی و جشنواره تولیدات مراكز استانی رسانه ملی سبب ایجاد فضایی نشاط انگیز و نگرش مثبت و تازه‌ای به مناطق مختلف كشور شده اند. 
 
دارابی با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره در كردستان و استفاده از همه ظرفیت‌های فرهنگی این استان ابراز كرد: استان كردستان ظرفیت‌های متعددی فرهنگی و هنری چهره‌های ماندگار هنری و فرهنگی فراوانی دارد كه باید از آنها به پاس سال‌های خدماتشان قدردانی شود. 
 
استاندار كردستان هم گفت: بیستمین دوره جشنواره تولیدات استانی مراكز صدا و سیما شادترین دوره آن و فرصتی برای تقویت وحدت ملی خواهد بود. 
 
عبدالمحمد زاهدی با تشكر از معاونت امور استان‌های صدا و سیما اظهار كرد: مسئولان استان كردستان پیگیر برگزاری این جشنواره در استان بوده‌اند و از تمام امكاناتمان برای برگزاری خوب آن بهره خواهیم گرفت. 
 
وی ادامه داد: برگزاری جشنواره تولیدات مراكز استانی صدا و سیما ظرفیت مهمی برای معرفی كردستان به ملت ایران و حركت در مسیر وحدت ملی خواهد بود. 
 
وی با اشاره به نقش مهم فرهنگ كردستان در موسیقی نواحی ایران عنوان كرد: در رشته‌های دیگری همچون هنرهای نمایشی و تجسمی هم ظرفیت‌های خوبی در این استان وجود دارد. 
 
زاهدی با بیان اینكه كردستان تنها استانی است كه اركستر فلامورنیك تشكیل داده است، گفت: خانواده‌های موسیقایی سرآمدی در این كردستان حضور دارند كه در سطح ملی و بین‌المللی می‌درخشند. 
 
وی خاطرنشان كرد: مردمان كرد بسیار با نشاط هستند و می‌توان از ظرفیت‌های مختلف این استان برای برگزاری جشنواره‌ای آبرومند و شاد بهره برد و كردستان را به مردم ایران شناساند. 
 
 
انتهای پیام/
 

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار