تظاهرات بر ضد ترامپ و مینی‌ترامپ در استرالیا

صدها استرالیایی در مخالفت با سیاست‌های ضدمهاجرتی رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر استرالیا در ملبورن تظاهرات کردند.

تظاهرات بر ضد ترامپ و مینی‌ترامپ در استرالیابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری پرس تی وی، خشم و اعتراض به اقدامات ضد مهاجرت و ضداسلامی و جنجالی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، به استرالیا نیز گسترش یافت.

فعالان استرالیایی در شهر ملبورن با برپایی تظاهرات اعتراض خود را به چنین اقداماتی اعلام کردند. تظاهرکنندگان همچنین خشم خود را از سیاست‌های مشابه مقامات استرالیایی، به ویژه وضع ناگوار مهاجران و پناهجویان محبوس در اردوگاه‌ها ابراز کردند. 

تظاهرکنندگان ضد ترامپ شعار می دادند «استرالیا با نژادپرستی و اسلام هراسی مخالف است.» آنها گفتند فرمان اجرایی نژادپرستانه ترامپ دنیا را مبهوت کرده است و فقط برای ایجاد نفرت و تفرقه طراحی شده است. 

فعالان استرالیایی نه فقط در مخالفت با ترامپ، بلکه در مخالفت با کسی که او را «مینی‌ترامپ استرالیا» می‌نامند به خیابان ها آمدند؛ یعنی در مخالفت با مالکوم ترنبول، نخست وزیر استرالیا و مواضع سختگیرانه وی در برابر مهاجران. 

تظاهرکنندگان استرالیایی در این تظاهرات بر عزم خود برای ایستادن در برابر فاشیسم تاکید کردند و به جنبش جهانی ضدترامپ پیوستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار