ترامپ یک سوم از وقت خود را در عمارت مجلل مارالاگو گذرانده است

رئیس جمهور آمریکا از زمان ورود به کاخ سفید 14 روز را در عمارت مارالاگو در فلوریدا سپری کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا از زمانی که وارد کاخ سفید شده است تقریبا یک سوم وقت خود را در عمارت مجلل مارالاگو در پالم بیچ فلوریدا گذرانده است. از زمان تحلیف ترامپ، وی 14 روز از کل 44 روز حضورش در کاخ سفید را در این عمارت 126 خوابه سپری کرده است.

"مارک نولر"، خبرنگار کاخ سفید در حساب توییتر خود نوشت: "تا آخر این هفته رئیس جمهور 14 روز را در مارالاگو گذرانده است یعنی 31 درصد از کل زمانی که وارد کاخ سفید شده است."

رئیس جمهور آمریکا روز جمعه برای چهارمین هفته از زمان برگزاری مراسم تحلیف به عمارت اعیانی خود در پالم بیچ رفت. ترامپ پیشتر در یک کنفرانس در مدرسه ای در شهر اورلندو در فلوریدا اعلام کرده بود: "فلوریدا برای من بسیار بسیار خاص است. یعنی من همه آنهایی که آنجا هستند را می شناسم و آنها هم می دانند که من چرا اینقدر به این ایالت علاقه دارم. ما موفقیت های زیادی در فلوریدا داشته ایم. آنجا خانه دوم من است. من بیشتر وقتم را آنجا سپری می کنم. مطمئن باشید که من در عمارتم در فلوریدا استراحت نمی کنم و فقط مشغول کار هستم."

این درحالیست که سفر مکرر ترامپ به عمارت مجلل خود در مارالاگو – که کاخ سفید زمستانی لقب گرفته است – هزینه های زیادی برای مالیات دهندگان آمریکایی به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار