اهواز؛

نگاهی به بورس منطقه‌ای خوزستان ۱۳۹۵/۱۲/۱۴

مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان از معامله ۱۱ میلیون و ۸۰۵ هزار سهم، حق تقدم و اوراق به ارزش ۴۱ میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال در بورس استان خبر داد.

نگاهی به بورس منطقه ای خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نیلوفر بحریه، مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان اظهار داشت: 11 میلیون و 805 هزار سهم، حق تقدم و اوراق در بورس منطقه‌ای استان خوزستان معامله شد.

وی ارزش این مبادلات را 41 میلیارد و 469 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این تعداد سهام متعلق به 181 شرکت است که در هفته گذشته مبادله شد.

مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان بیان کرد: 47 درصد این معاملات مربوط به خرید سهام و 53 درصد دیگر مربوط به فروش سهام بود که توسط 12 ایستگاه معاملاتی انجام شد.

بحریه با بیان اینکه در هفته گذشته برای 66 نفر کد سهامداری جدید ایجاد شد، اذعان داشت: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت آتیه داده‌پرداز، شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران و شرکت صنایع آدرآب با بیش‌ترین ارزش ریالی خرید را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اسناد خزانه اسلامی و سهام شرکت فولاد خوزستان و بیمه پاسارگاد با بیشترین ارزش ریالی فروش روبه‌رو بوده‌اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.