نادری در تذکر شفاهی:

وزیر فرهنگ با توهین‌کنندگان مقدسات اهل تسنن، برخورد قاطع کند

نماینده مردم اورامانات در مجلس گفت: انتظار می‌رود وزیر فرهنگ با توهین‌کنندگان مقدسات اهل تسنن، برخورد قاطع کرده و نتیجه را علناً اعلام کند.

وزیرفرهنگ با توهین‌کنندگان مقدسات اهل تسنن، برخورد قاطع کند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شهاب نادری، عضو كميسيون اقتصادی در جلسه علنی عصر امروز (شنبه، 14 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با بیان اینکه دشمن در شرایط کنونی به دنبال ایجاد تفرقه میان ملت ایران است؛ گفت: رهبر معظم انقلاب به خوبی این موضوع را بارها مورد توجه قرار دادند و در سفرشان به منطقه فرمودند "کسانی که میان شیعه و سنی تفرقه ایجاد می‌کنند، نه شیعه بوده و نه سنی هستند و آنها آلت دست آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند".

وی افزود: اخیراً دو نشریه کثیر‌الانتشار علناً به مقدسات جامعه اهل تسنن توهین کردند که این مسئله موجب خرسندی دشمنان شده است؛بنابراین انتظار می‌رود وزیرفرهنگ با این اقدامات برخورد قاطع کرده و نتیجه را علناً اعلام کنند.

نماینده مردم اورامانات در تذکر به رئیس جمهور بر لزوم دستور به دولت برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی اورامانات با توجه به زیرساخت‌های اقتصادی و ترانزیتی این منطقه تأکید کرد و گفت: وزارت نیرو باید نسبت به رفع قطعی آب روستاییان و فرسودگی شبکه آبرسانی اقدام کند.

وی در تذکری به وزیر اقتصاد گفت:چرا برخورد تبعیض‌آمیز بانک‌ها برچیده نمی‌شود،چرا قانون مجلس درباره پرداخت سود تسهیلات تا سقف صد میلیون تومان اجرایی نشده و تنها بانک کشاورزی آن را عملیاتی کرده است؟ چرا بانک مرکزی دولت را زمینگیر کرده، از این رو نمایندگان باید از جایگاه نظارتی خود استفاده کرده و مدیرانی که این مصوبه را اجرایی نمی‌کنند بر اساس آیین‌نامه داخلی به قوه قضاییه معرفی کنند.

نادری با تقدیر از عملکرد وزیر راه و شهرسازی در تکمیل واحدهای مسکن مهر منطقه گفت: این وزارتخانه باید در خصوص ارتقاء شاخص برخورداری اورامانات از راه‌های روستایی نسبت به شاخص توسعه کشوری اقدام کند، از طرف دیگر با وجود دستور وزیر نفت برای گازرسانی به 70 روستای منطقه اما هنوز این مسئله محقق نشده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار