شیراز؛

پرداخت خسارت به منازل سیل‌زده مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از پرداخت خسارت وارد شده به منازل سیل‌زده مددجویان کمیته امداد در این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدبذرافشان مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: سیلاب اخیر به 5 هزار واحد مسکونی مددجویان استان فارس در نقاط مختلف شهرستان‌های جنوب و جنوب شرق این استان به ویژه در مناطق روستایی آسیب وارد کرد.

بذرافشان با بیان اینکه این سیلاب برآورد ریالی خسارت وارد شده  330 میلیارد ریال بوده است افزود: مدیرعامل شرکت بیمه دانا به همراه مسئولان حمایتی کمیته امداد در این هفته با سفر به فارس خسارت به سیل‌زدگان را بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تمام این واحدهای مسکونی در برابر سیل بیمه هستند شرکت بیمه‌گر در این سفر دستور پرداخت خسارت وارد شده را صادر می‌کند.

بذرافشان بیان کرد: پس از وقوع سیلاب و وارد شدن خسارت به خانه‌های مسکونی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در شهرستان‌های جنوبی فارس  در مرحله نخست 5 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای خرید اقلام ضروری مورد نیاز این افراد به ویژه در روستاها اختصاص یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس تصریح کرد: این اعتبار در شهرستان‌هایی از جمله جهرم، فسا، قیروکارزین، لامرد، خنج، زرین‌دشت و سایر شهرها و مناطق جنوب و جنوب شرق فارس  که در سیلاب اخیر دچار خسارت شده بودند توزیع شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
کجاست پس.؟چرا به دست ما نرسید؟؟اهان اعلام میکنن تو راهه داره میاد
آخرین اخبار