زنجان؛

آماده باش نیروهای اورژانس در ایام عید

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان از آماده باش ۳۵۰ نفر در ایام نووز خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ با بیان اینکه 350 نفر از نیروهای این مرکز در ایام نوروز آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی خواهد بود گفت: همچنین در طی این ایام  10 ایستگاه سلامت در جاده های پر تردد  به منظور خدمات دهی و راهنمایی مسافرین مسقر خواهد شد.

زراعتچی افزود: پایگاه اورژانس هوایی  در این ایام برای موارد خاص از جمله مادران باردار و تصادفات با چندین مصدوم خدمت رسانی خواهد کرد.

وی پایگاه های فعال در جاده ها را 33 و در داخل شهر 15 مرکز، عنوان کرد و افزود: پایگاه جاده ای به منظور کاهش زمان رسیدن نیروها بر بالین بیمار و همچنین ایجاد حس آرامش و اطمینان در مسافرین نوروزی برپا شده اند.

این مقام مسئول همچنین بیان کرد: اکیپ های بازرسی هم از 24 اسفند به صورت روزانه در سطح استان تمام پایگاه ها را بازرسی خواهند کرد که این طرح تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به آماده باش نیروهای اورژانس در چهارشنبه ی آخر سال و روز طبیعت گفت: ب 8 کد آمبولانس برای شهرستان ها و 5 کد برای داخل شهر در نظر گرفته شده است.

زراعتچی در پایان خاطر نشان کرد:  اجرای طرح ها ی نوروزی از 24 اسفند تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.



انتهای پیام/ ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.