لرستان؛

دستگیری اعضای سه باند سرقت جعل چک در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد ازشناسایی ودستگیری اعضای سه باند جعل چک پول وسرقت طلا و جواهرات در بروجرد خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ دلیری گفت: در پی مراجعه چند شهروند به کلانتری شماره 13 بروجرد مبنی بر خرید میوه وارائه چک پول جعلی توسط راننده و سه سرنشین همراه در یک خودرو پژو 405 موضوع در دستور کار کاراگاهان و ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پژو 405 مورد نظرتوسط فرمانده انتظامی بروجرد درسطح شهر روئیت و بعد ازتعقیب و گریز توقیف شد که دربازرسی ازاین خودرو 2 تیغه چاقو ومقداری چک پول پاره و یک قطعه پول جعلی 500 هزار ریالی کشف و ضبط و چهار تن نیز دستگیرشدند و متهمان به همراه پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت:همچنین در پی مراجعه فردی به اداره آگاهی شهرستان مبنی بر جعل امضا و اخذ گذرنامه موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد فردی با همدستی 2 تن دیگردریکی از دفترخانه های ثبت اسناد اقدام به جعل امضای شخصی نموده وبرای اخذ گذرنامه کرده است.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با ارائه کارهای اطلاعاتی و هماهنگی دستگاه قضایی متهمان را شناسایی و دستگیر کردند و پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: همچنین در پی دریافت خبر مبنی بر سرقت مسلحانه طلا موضوع دردستورکار ماموران قرار گرفت که در این راستا اعضای یک باند سارقان طلا و جواهرات درشهرستان شناسایی ودستگیر شدند.

سرهنگ دلیری افزود: فردی که در پاساژ برلیان بروجرد دارای طلا فروشی بوده از سوی سارقان تحت نظر قرار گرفته می شود و با طراحی نقشه سرقت وشناسایی محل پاتوق فرد طلا فروش را شناسایی و روز حادثه با همکاری سه سارق دیگر فرد طلا فروش را که از منزل خود در شهرک اندیشه قصد مراجعه به تهران را داشته تعقیب و در محور کمربندی بروجرد خودرو وی را با اسلحه کلاشینکف تهدید و متوقف کرده و اقدام به سرقت نیم کیلو طلا از فرد طلا فروش می کنند.

وی گفت: پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی دستگاه قضایی متهمان را در یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر که سارقان پس از دستگیری به سرقت نیم کیلو طلا اعتراف و پرونده به مراجع قضایی تحویل داده می شود.

سرهنگ دلیری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای مبارزه با مواد مخدر دربروجرد 395کیلو و 860 گرم انواع مواد مخدرکشف و 16باند تهیه و توزیع مواد مخدرمنهدم و چهار هزارو 202 فروشنده این مواد و معتاد پرخطرشناسایی و دستگیر شده اند.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.