زاهدان

توقیف محموله چای قاچاق در زاهدان/ دستگیری دو قاچاقچی

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از توقیف محموله دو میلیارد ریالی چای قاچاق و دستگیری دو قاچاقچی در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ علی عارف نژاد فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و کسب اخباری مبنی بر تردد خودروهای حامل کالاهای قاچاق درمحورهای فرعی زاهدان موضوع دستگیری قاچاقچیان و کشف کالای قاچاق در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. 

این مقام انتظامی افزود: ماموران ایست و بازرسی جون آباد حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودروی کامیون مشکوک و آن ها جهت بررسی بیشتر متوقف که در بازرسی از این خودروها 11 تن و 875 کیلو چای خارجی قاچاق راکشف شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان بااشاره به ارزش دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی این محموله قاچاق بیان داشت : در این رابطه دونفر قاچاقچی دستگیرکه پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند .  

سرهنگ "عارف نژاد" در پایان افزود: قاچاق کالا ضررهای جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور وارد می کند که با اجرای طرح های مختلف و شناسایی سرشبکه ها ی باندهای قاچاق کالا مقابله جدی را با قاچاقیچان این عرصه را دردستور کار قرار خواهیم داد تا تا از ورود و خروج کالا ها به صورت قاچاق جلوگیری کنیم.  
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار