ساری،

راه اندازی نخستين كارخانه بانوان در شهرك صنعتی ساری

نخستين كارخانه بانوان با حضور مشاور امور بانوان مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتی ايران در شهرك صنعتی مصطفی خمينی ساری راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، پريچهر سلطانی مشاور امور بانوان مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتی ايران در آئين راه اندازی كارخانه افق تابان كاسپين در شهرك صنعتی مصطفی خمينی ساری، تشويق بانوان فعال در شهرک‌های صنعتی و معرفی به‌عنوان بانوان كارآفرين برتر را خواستار شد و گفت: در شهرک‌های صنعتی با وجود زیرساخت‌های لازم از قبيل آب، برق، گاز، مخابرات، جاده دسترسی و مراكز خدمات کسب‌وکار، بستر برای فعاليت توليدی و اقتصادی فراهم است.

مشاور امور بانوان مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتی ايران با اشاره به فعاليت 322 نفر از بانوان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی كشور افزود: بانوان كارآفرين در شهرک‌های صنعتی بايد تشويق و به‌عنوان الگو در جامعه معرفی شوند.

سلطانی گفت: طرح‌ها و برنامه‌هایی بخصوص در حوزه زنان سرپرست خانوار و نيز لايحه بررسی موانع کسب ‌و کار برای زنان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

مشاور امور بانوان مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتی ايران افزود: حضور زنان تحصیل‌کرده، مدير، خلاق و ايده پرداز در بخش صنعت، موجب رشد و شكوفايی توليد و اشتغال خواهد شد.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران نيز گفت: این کارخانه با بهره‌گیری از توان تحقیقاتی و بازاریابی بانوان در خصوص فرآوری مطلوب و مناسب و تبدیل میوه‌ها به انواع چیپس راه اندازی شد.

موسوی افزود: این کارخانه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع در شهرک صنعتی ساری و با ایجاد چهار سوله راه‌اندازی شد.

وی گفت: اعضای هفت نفره هیئت‌مدیره که همگی بانوان هستند، برای راه اندازی این کارخانه 3 میلیارد ریال هزینه کردند.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود : با بهره‌ برداری مرحله نخست، در این کارخانه روزانه 400 کیلوگرم چیپس تولید می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بازیار رقیه
۲۲:۴۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
ایا کاردرمنزل هم دارین.من خیلی دنبال کارتو منزلم..خیلی تشکر